فروش اسید سیتریک

Citric acid-1
Citric acid-2

شاید برای شما که قصد خرید اسیدسیتریک را برای مصارف مختلف دارید جالب باشد بدانید که اسید سیتریک در اصل ترکیبی بدون رنگ و بی بو است. که اولین بار در سال توسط یک محقق سوئدی از آب لیمو گرفته شد. در طی دهه روش مقرون به صرفه تری برای تولید اسید سیتریک کشف شد. هرچقدر که غیرمعمول به نظر برسد ، بیشتر پودر اسید سیتریک اکنون از تخمیر یک نوع قارچ به نام Aspergillus niger حاصل می شود .

تفاوت این دو اسید در مش بندی یا دانه بندی و فرآوری آن ها می باشد. یعنی اسید سیتریک آبدار به صورت کریستالی و اسید سیتریک خشک به صورت پودری است.. سیتریک اسید مونو هیدرات، اسید سیتریک آبداری است. که از تبلور آب سرد به دست می آید و سیتریک اسید هیدراته یا آبدار، اسید سیتریک خشکی است. که از تبلور آب گرم تولید می شود.  اسید سیتریک خشک بیشتر تنظیم کننده اسیدی و طعم دهنده، بوبری آروماتیک مطلوب و بهینه نگهدارنده براق کننده (روکش میوه های سردخانه ایی)

همه اثرات این ماده  منفی نیست و حتی ممکن است. در دوزهای پایین برای گیاه مفید باشد و بتواند برخی از حشرات و حیوانات آسیب زننده به گیاه را دور نگه د ارد. مطالعه‌ای که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده انجام شد، نشان داد که محلول درصدی اسید سیتریک که مستقیماً روی گیاهان اعمال می‌شود، تأثیر شدیدی بر روی گیاهان ندارد. مواردی از تغییر رنگ گزاش شد، اما گیاهان حتی پس از است.فاده از اسید هنوز سالم بودند. این تحقیقات ثابت نمود که می توان از این ماده به منظور دافع حشرات است.فاده نمود


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش اسید سیتریک

اسید سیتریک عمدتا به عنوان ماده محافظ مواد غذایی و چاشنی غذا مورد است.فاده قرار می‌گیرد. نمکهای سیترات با فلزات گوناگون در افراد مریض به عنوان کمکهای غذایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. از خواص بافری سیتراتها در کنترل PH در مواد تمیز کننده خانگی است.فاده می شود. اسید سیتریک به دلیل توانایی تشکیل کیلیت با فلزات در ترکیب شوینده‌ها است.فاده می‌شود. این ماده با ترکیب شدن با یونهای فلزی مانع مزاحمت آنها در ترکیب با اجزا تمیز کننده شوینده‌ها می‌شود. اسید سیتریک در داروسازی هم کاربرد دارد و به عنوان ماده‌ای بی‌خطر برای مصرف در غذاها شناخته شده است..

Item Value