فروش اسیدسولفامیک

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

این محصول به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت کالا مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و به فروش میرسد . شما میتوانید برای کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش و واردات مواد شیمیایی و فروش پروفرمایی مواد اولیه شیمیایی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و تلفن های زیر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمائید.

تولید سولفامیک اسید با است.فاده از ترکیبات اوره با مخلوطی از تری اکسید گوگرد و اسید سولفوریک به صورت صنعتی صورت می پذیرد. این ماده در دو مرحله تولید می شود. محلول آبی سولفامیک اسید ناپایدار بوده و به آرامی هیدرولیز شده تا به بی سولفات آمونیوم، که به صورت جامد کریستالی است.، تبدیل گردد. پس از گرم کردن این اسید با الکل واکنش نشان می دهد. بازگرداندن سولفامیک اسید با

از نظر ساختار شیمیایی، اسید سولفامیک به عنوان ترکیب واسط بین اسید سولفوریک و سولفامید قرار دارد. ترکیبات سولفامات نیز از مشتقات اسید سولفامیک هستند. این اسید جزو ساده ترین اسیدهای سولفامیک است. که متشکل از یک اتم گوگرد منفرد می باشد. این گوگرد توسط پیوند کووالانسی با گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش اسیدسولفامیک

1.درصنايع مختلف به عنوان جرم زدا وپاك كننده اسيدي قوي در ديگهاي بخار وبويلرهاي حرارتي. 2. درصنايع غذايي براي خارج كردن رسوبات پروتئيني به هنگام پخت وپاستوريزه كردن دستگاهها . 3. درصنايع توليد رنگدانه براي ازبين بردن يون نيتريت اضافي . 4. درصنايع كشاورزي بصورت نمك آمونيوم سولفامات براي از بين بردن علفهاي هرز. 5. درصنايع شوينده ،سولفاتاسيون الكلهاي چرب . 6. درصنايع آب و برق و نفت به عنوان جرم زدا در كليه خطوط بخار و ديگهاي بخار وتأسيسات نيروگاهها . 7. درصنايع كاغذ سازي براي سفيد كردن خمير كاغذ . 8. درصنايع شيميايي به عنوان كاتاليست براي توليد رزين هاي اوره فرمالدئيد .

Item Value
purity 99.5%
sulphate 0.05%
Iron 0.00025%
Heavy metals 0.001%
Loss on drying 0.1%
Insoluble in the water 0.02%