فروش اکسید کبالت

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

همچنین می توان آن را به پرسلن یا ظروف سفالی سنگ نما اضافه کرد. از آنجا که اندازه ذرات اکسید کبالت به اندازه پودر ریز کربنات کبالت نیست، اکسید کبالت به احتمال زیاد لکه های آبی ایجاد می کند، کیفیتی که به اعتقاد ما می تواند کاملاً زیبا باشد !

کبالت سولفات یک ماده صورتی ملایم، سمی و کریستالی است. که اغلب در صنعت به عنوان یک ماده خشک کن در رنگ ها و جوهرها و باتری های ذخیره سازی و همچنین در بسیاری از محصولات تجاری و مصرفی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده در آب محلول است. و فرمول شیمیایی آن نیز COSO است.. این ترکیب همچنین به عنوان مکمل کبالت برای پیشگیری و درمان کمبود کبالت و به عنوان محلول پاشی و یا است.فاده با کودهایی مانند کلرید پتاسیم قابل است.فاده است..همچنین یک عنصر کلیدی در تولید باتری های لیتیوم یونی است. که برد و دوام را برای خودروهای برقی فراهم می کند.

این ماده در همه دماها با ایجاد رنگ متالیک فلزی برای لعابکاری مورد است.فاده قرار می گیرد. کبالت قدرتمندترین رنگ در صنایع تولید سرامیک است. که در اکثر سیستم ها پایدار است.. این ماده مانند مس در طول اکسیداسیون به صورت فعال ذوب می شود. درک دقیق اینکه پودر اکسید کبالت چیست و چگونه تجزیه می شود بسیار پیچیده است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش اکسید کبالت

تجزیه، ابررساناها، سرامیک و زمینه های دیگر به عنوان یک مواد معدنی مهم ، به عنوان کاتالیست و حامل کاتالیست و مواد فعال الکترود شیشه ای رنگ چینی، و رنگدانه های شیمیایی اکسیدانی صنعت و کاتالیزور در سنتز آلی عینکی که اطرافش پوشیده شده وبرای محافظت چشم بکار میرود ارشد و سایر مواد فیلتر؛ کاربید، دما و سنسور های گاز برای صنعت نیمه هادی، الکترونیکی سرامیک، مواد الکترود باتری لیتیوم یون، مواد مغناطیسی، دستگاه های الکتروکرومیک، لعاب، سنگزنی چرخ، کاتالیزور ناهمگن، جذب انرژی خورشیدی

Item Value