فروش باریم کلرید

Barium chloride-1
Barium chloride-2

باریم کلرید برای تولید برخی دیگر از مواد شیمیایی مانند باریم کرومات، باریم تیتانات و باریم فلورید مورد است.فاده قرار می گیرد. از آن برای تولید پایدارکننده ی پلیمر PVC، غناصر دقیق الکترونیکی، شیشه های خاص است.فاده می شود. همچنین برای تولید حد واسطهای مورد است.فاده در داروسازی نیز است.فاده می شود.

این ترکیب، در طبیعت موجود نیست و از واکنش اسید هیدروکلریک و کربنات باریم یا باریم هیدروکسید بدست می آید. این ماده جاذب رطوبت است. و با جذب آب ابتدا به کلرید باریم دی هیدرات تبدیل می شود. و به طور محدود در آزمایشگاه ها و صنایع است.فاده می شود.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش باریم کلرید

به عنوان یک نمک حلال ، ارزان قیمت باریم ، کلرید باریم کاربرد های فراوانی در محیط آزمایشگاهی دارد . از آن به شکل متداولی به عنوان یک تست برای یون سولفات است.فاده می شود . در صنعت ، کلرید باریم است.فاده ی زیادی در تصفیه ی محلول برین ( brine ) در پایگاه های تولید کلر و هم چنین در ساخت نمک های تصفیه حرارتی ، سخت کردن فولاد ، در تولید رنگ دانه ها و در تولید سایر نمک های باریم ، دارد . از BaCl2 هم چنین در آتش بازی برای ایجاد یک رنگ سبز روشن است.فاده می شود . گرچه ، سمیت آن جنبه های کاربردی اش را محدود می کند .

Item Value
Atomic number 56
melting point 137.327
 Boiling point 729
Atomic radius Å 2.78
Color White silver