فروش بی کربنات سدیم

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

بی‌ کربنات سدیم یا جوش شیرین به شکل جامد و به صورت گرانول یا پودر با رنگ سفید می باشد که قابلیت انحلال در آب را داراست. از این ماده در تصفیه آب ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و بسیاری از موارد دیگر است.فاده می شود. جهت تزریق بی‌کربنات سدیم می توان از پکیج تزریق بی کربنات سدیم است.فاده کرد. برای آشنایی با این پکیج ها به صفحه

سدیم بی کربنات یک ماده قلیایی است. که می تواند عاملی قوی در کنترل PH آب باشد و یکی از فرآیندهای تصفیه آب به شمار می رود . همچنین از سدیم بی کربنات برای تصفیه پساب ها می توان است.فاده کرد . زمانی که از سدیم بی کربنات و سایر مواد و ترکیب‌های شیمیایی برای تصفیه پساب ها است.فاده می شود ، در واقع باعث ته ‌نشین شدن حجم بسیار زیادی از آلاینده ها می شود که این عمل از طریق ایجاد تراکم در بین ذرات سوسپانسیونی انجام می شود ‌ . با خرید سدیم بیکربنات می توانید پساب های کارخانه ای و &#; را مجددا تصفیه کنید واز آن برای مصارف صنعتی است.فاده کنید .

عرق انسان بد بو نیست و در واقع بویی ندارد اما عرق به وسیله باکتری های زیر بغل تجزیه می شود و باکتری عرق را به مواد اسیدی زائد تبدیل می کند که بویی نامطبوع دارد . اگر از جوش شیرین به روی زیر بغل خود است.فاده کنید ، ممکن است. خاصیت اسیدی عرق را خنثی کند و بوی نامطبوع آن را از بین ببرد .


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش بی کربنات سدیم

Item Value