فروش تری اکسید آرسنیک

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

در انواع کاربردها، از سمیت آرسنیک سوء است.فاده می کنند، از جمله است.فاده از اکسید آن به عنوان نگهدارنده چوب می باشد. آرسنات های مس، که از تری اکسید آرسنیک به دست می آیند، در مقیاس بزرگ به عنوان نگهدارنده چوب در ایالات متحده و مالزی مورد است.فاده قرار می گیرند، اما است.فاده چنین مواد در بسیاری از نقاط جهان ممنوع است..

به‌عنوان‌مثال، آرسنوپیریت ، ناخالصی رایج در سنگ معدن‌های حاوی طلا و مس، با گرم شدن هوا، آرسنیک تری اکسید را آزاد می‌کند. فرآوری چنین مواد معدنی منجر به موارد زیادی از مسمومیت‌ها شده است.. فقط در چین سنگ معدن آرسنیک به‌طور عمدی است.خراج می‌شود. در آزمایشگاه آرسنیک (III) اکسید با هیدرولیز آرسنیک تری کلرید تهیه می‌شود.

شرکت بازرگانی درستکار آماده ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش عمده تری اکسید آرسنیک ساخت کشور چین با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت محصول و سفارش آن می‌توانید از لینک‌های ارتباطی در صفحه


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش تری اکسید آرسنیک

کشاورزي و جنگل داري، علف کش ها و حشره کشهاي پنبه، قهوه و برنج، محافظت از چوب، افزودني خوراکي براي محافظت از چاقي و جلوگيري از ابتلا به بيماري، مواد شيميايي صنعتي، خالص سازي الکتروليت در الکتروليز روي، صنايع شيشه، عامل دانه ريز کننده و رنگبر.

Item Value