فروش تری اکسید آرسنیک

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

فروشگاه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی لنگرودی در سال در تاسیس شد و سایت فروش اینترنتی آن در آذر ماه رسما با نام گلهاطب شروع به کار کرد که در آن صرفا مواد شیمیایی و کالاهای آزمایشگاهی و آموزشی امکان فروش آنلاین را دارا می‌باشد. این سایت با داشتن بیش از هزار قلم مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، به مرجعی ایده‌آل برای دوست‌داران علم شیمی و مواد بدل شده است. که خریداران می‌توانند با مشاهده دقیق و بررسی ویژگی محصولات، اقدام به سفارش کالا نموده و محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کارخانه دریافت کنند. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت، از پشتیبانی و مشاوره رایگان قبل از خرید نیز بهره‌مند گردند.

مصارف صنعتی آرسنیک تری اکسید، شامل است.فاده در تولیدمحصولات پیشرو در جنگل ها، تولید شیشه های بی رنگ و الکترونیک است.. تری اکسید به عنوان ترکیب اصلی آرسنیک، پیشرو در تولید عنصر، آلیاژهای آرسنیک و نیمه هادی های آرسنید است.. ترکیبات مبتنی بر آرسنیک سدیم آرسنیت و سدیم کاکودیلات از تری اکسید به دست می آیند.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اکسید آرسنیک با برند سیگما آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید اکسید آرسنیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تمادکالا خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش تری اکسید آرسنیک

کاربرد آن در صنایع، مواد شيميايي صنعتي، خالص سازي الکتروليت در الکتروليز روي، صنايع شيشه، عامل دانه ريز کننده و رنگبر.

Item Value