فروش سدیم متابی سولفیت

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

پیروسولفیت، متا بی سولفیت سدیم، نمک دی سدیم همگی نام های سدیم متا بی سولفیت (Sodium metabisulfite) می باشند که نشان دهنده ترکیبی غیر آلی هستند که به صورت پودر سفید متمایل به زرد رنگ در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار میگیرد. این ماده شیمیایی خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی داشته و در صورت تماس با رطوبت هوا به سرعت اکسید می گردد. از مهم ترین ویژگی های این ترکیب می توان به حضور سدیم، هیدروژن و اکسیژن و گوگرد در آن اشاره نمود که ورود آنها در آب به شدت به زیست حیوانات آبزی لطمه وارد خواهد نمود.

کاربرد متابی سولفیت سدیم با توجه به خاصیت احیا کنندگی و کلر زدایی بالای این ماده در صنعت، جهت خشک کردن میوه و سیب زمینی سرخ شده، است.فاده می گردد و می توان مواد مورد نظر را به محلول متا بی سولفیت اضافه کرد که موجب ترد شدن و شکنندگی محصولات شده و از سیاه شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته دقت فرمایید عوامل فشار هوا و آب نیز موثر می باشند.

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سدیم متابی سولفیت

صنعت تصفیه آب جهت کلر زدایی آب قبل از ورود آب به سیستم اسمز معکوس در مورد سفید گری کالای پروتئین صنایع آبکاری جهت تصفیه فاضلاب حاوی یون کروم شش ظرفیتی و جهت جدا کردن کلر اضافی بعد از ازبین رفتن یون سیانید نگهدارنده و جلوگیری کننده از فساد مواد غذایی بخصوص در میگوِ، آب میوه سرکه و آبلیمو ، غذاهای دریایی ،میوه جات خشک و غیره. صنایع کاغذ سازی جهت سفید گری در صنایع شیمیایی بعنوان احیا کننده جهت خالص سازی و جداسازی آلدییدها و کتونها و برای تولید سولفوکسیناتها “ماده پایه شامپو بچه”و جهت تولید بعضی رنگهای آلی صنایع نساجی بعنوان تمیز و سفید کننده پشم و دیگر الیاف طبیعی ،جهت تولید رنگهای خمره ای بعنوان حذف کننده کلر بعد از سفیدگری نایلون و بعنوان فعال کننده در پلیمریزاسیون اکریلو نیتریل

Item Value
Na2s2o5 97.8%
co2 65.30%
Fe 0.002%
As 0.0001%
Water insoluble matter 0.01%