فروش سولفات آهن

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

به عنوان ریز مغذی کشاورزی : عوارض ناشی از كمبود سولفات آهن در محصولات اكثر مناطق ایران به فراوانی قابل مشاهده است.. مصرف سولفات آهن به عنوان کود به همراه گوگرد و باكتری تیوباسیلوس باعث بهبود شرایط تغذیه ای گیاهان شده و در مدت طولانی می تواند کمبود آهن را برطرف سازد.

تولید سولفات آهن به روش های گوناگونی ممکن می باشد. اصولا این ماده یک محصول جانبی تولید شده در صنایع فولاد بوده و از اسید شویی ورق های است.یل به دست می آید. اما برای تولید سولفات آهن به روش صنعتی گزینه های دیگری نیز وجود دارد. از واکنش قراضه آهن یا نمک های آهن با اسید سولفوریک می تواند سولفات اهن تولید نمود. همچنین در فرایند تولید دی اکسید تیناتیوم از ایلمنیت و یا اکسیداسیون پیریت هم مقادیر صنعتی این ماده قابل تولید است..

این ماده شیمیایی با نام های مختلفی مانند فروس سولفات، زاج سبز، روتو سولفات آهن،ویترول سبز، Iron sulfate ، ferrous sulfat شناخته می‌شود. در ابتدا بهتر است. به منظور آشنایی با این ماده توضیحاتی ارائه دهیم تا با کاربرد این محصول آشنا شوید. این ماده شیمیایی برای کاربردهای مختلفی مانند مصارف خوراکی، صنعتی و کشاورزی مورد است.فاده قرار می گیرد. به طور کلی کاربرد این محصول در تولید سیمان، کشاورزی، تهیه رنگ خوراکی، و فروش سولفات آهن خوراکی ، ساخت چرم، داروسازی، تهیه مواد شیمیایی به منظور مراقبت از گیاه و دیگر موارد است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات آهن

در صنایع کشاورزی جهت تامین آهن خاک های با فقر آهن از کود سولفات آهن است.فاده می شود. درصنایع تولید کود های کشاورزی به عنوان مواد اولیه جهت سایر کود های کشاورزی، کود در صنایع تولید رنگ بعنوان رنگدانه های آهن در صنایع خوراک دام وطیور بعنوان ویتامین آهن درصنایع دباغی و چرم سازی در صنایع تصفیه ی آب

Item Value
Iron 30
sulfur 17
Lead 20
Arscnic 5
cadmium 5