فروش سولفات مس

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

سولفات مس، مس سولفات یا کات کبود، یک ترکیب شیمیایی پرکاربرد با فرمول شیمیایی CuSO است.. این ماده میتواند از تا آبپوشیده باشد. شکل بی آب این ماده، پودری سبزرنگ است. درحالی که مس سولفات آبه(رایج ترین شکل این ماده) به رنگ آبی روشن است.. شکل بدون آب مس سولفات به عنوان ماده معدنی ای کمبیاب به نام کالکوسیانیت وجود دارد. سولفات مس آبه در طبیعت به عنوان کالکانتیت و اشکال آبه و آبه آن نیز به ترتیب با عناوین بوناتایت و بوثایت وجود دارند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع سولفات مس ، می بایست به چند نکته توجه داشته باشید.این محصول دارای انواع مختلفی است. و همچنین برندهای مختلفی اقدام‌ به تولید آن کرده اند. سولفات مس ۵ آبه و سولفات مس آبه از مشتقات این محصول هستند. کیفیت محصول و برند تولیدی آن نیز بر روی قیمت آن تاثیر مستقیمی می گذارد و بنابراین برای اطلاع از قیمت انواع سولفات مس می توانید با کارشناسان مجموعه

سولفات مس به عنوان یک عامل رنگ‌آمیزی در ایجاد آتش‌بازی‌هایی به رنگ آبی است.فاده می‌شود. می‌توانید یک سواب پنبه‌ای را در محلول سولفات مس آغشته کنید، سپس آن را روی شعله شمع بگیرید. در یک اتاق تاریک این کار را انجام دهید تا بتوانید رنگ سبز زیبایی را که به شما نشان می‌دهد، ببینید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات مس

کاربرد سولفات مس در کشاورزی به مقدار زیادی مصرف می‌شود که برخی از این موارد در ذیل ارائه می‌شود. سولفات مس پنج آبه به طور متداول به عنوان قارچ کش برای کنترل بیماری های باکتریایی و بیماری‌های قارچی محصولات، میوه‌ها و سبزی‌ها مانند زنگ گیاه، لکه برداشتن برگ ها، آفت‌ها وزخم پوست سیب است.فاده می‌شود. سولفات مس در تشکیل کلروفیل و پدیده فتوسنتز دخالت دارد.

Item Value
Crystal 18±2%
Crystal-powder (with nitrate and without nitrate) 24%
Crystal-powder (with nitrate and without nitrate) 25%