فروش سولفات مس

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

محلول سولفات مس در اشکال و رنگ های متفاوت است.؛ شکل بی آب copper sulfate، پودر سبز کم رنگ یا سفید مایل به خاکستری است. و مس سولفات پنج آبه که رایج ترین شکل این ماده است. به رنگ آبی کمرنگ می باشد. کات کبود به همراه واکنش حرارت زا در آب حل می شود و ترکیب مایع به دست می دهد که هندسه مولکولی هشت سطحی و خاصیت پارامغناطیسی دارد.

مورد دیگری که نشان می‌دهد سولفات مس کاربردهای موثر و فراوانی دارد و بشر با کمک آن به بسیاری از مشکلاتش پایان داده است.، تصفیه آب است.. این ماده، یک ماده قدرتمند و بسیار کارآمد در از بین بردن جلبک‌هاست. جلبک‌ها با حضور خود باعث کاهش کیفیت ظاهری و باطنی آب خواهند شد و باعث می‌شوند آب به یک ماده نامناسب برای مصرف، حتی در حوزه کشاورزی تبدیل شود.

سولفات مس در صنعت کاربردهای متعددی دارد، یکی از این کاربرد ها در صنعت چاپ می باشد و ماده افزودنی به خمیرها و چسب های صحافی کتاب برای محافظت از کاغذ در برابر گزش حشرات است.. در ساختمان از آن بعنوان ماده افزودنی بتن برای ایجاد مقاومت در برابر آب است.فاده می شود. مس سولفات می تواند به عنوان ماده رنگ آمیزی در کارهای هنری، به ویژه شیشه ها و ظروف سفالی است.فاده شود. همچنین در ساخت وسایل آتش بازی به عنوان ماده آبی رنگ در فشفشه است.فاده می شود، اما مخلوط کردن مس سولفات با کلرات در هنگام مخلوط کردن پودرهای آتش بازی خطرناک است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات مس

کاربرد سولفات مس در کشاورزی سولفات مس در کشاورزی به مقدار زیادی مصرف می‌شود که برخی از این موارد در ذیل ارائه می‌شود. سولفات مس پنج آبه به طور متداول به عنوان قارچ کش برای کنترل بیماری های باکتریایی و بیماری‌های قارچی محصولات، میوه‌ها و سبزی‌ها مانند زنگ گیاه، لکه برداشتن برگ ها، آفت‌ها وزخم پوست سیب است.فاده می‌شود. سولفات مس در تشکیل کلروفیل و پدیده فتوسنتز دخالت دارد. مصارف عمده سولفات مس در صنایع سولفات مس، در تولید رنگ‌های آبی و سبز، در رنگرزی پارچه‌های نخی و ابریشمی، معادن، آبکاری، ساخت مرکب برای ورق‌های حلبی، رنگ مو، تولید سموم قارچ کش و باکتری کش، حفاظت چوب و تراورس، رنگرزی چرم، باطری سازی، گراور سازی، از بین بردن خزه در است.خرها، مکمل غذای دام وطیور، تولید شعله سبز در مواد آتش بازی مورد است.فاده است.. معمولاً در صنایع مختلف از سولفات مس که فاقد اسید نیتریک باشد، است.فاده می‌شود.

Item Value
Crystal

18±2%

Crystal-powder (with nitrate and without nitrate)

24%

Crystal-powder (with nitrate and without nitrate)

25%