فروش سولفات منگنز

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

سولفات منگنز با نام لاتین Manganese Sulfateاز جمله محصولات کاربردی در صنعت محسوب می شود که در ساختار خود یک عدد عنصر منگنز با نماد شیمیایی Mn، یک عدد عنصر گوگرد با نماد شیمیایی S و چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی Oدارد و فرمول شیمیایی آن به صورت MnSO می باشد و با نام منگنز سولفات نیز شناخته شده است.. 

در حال حاضر از سولفات منگنز به طور گسترده ای در مزارع کشاورزی به عنوان کود است.فاده می شود. کاربرد دیگر آن است.فاده در مواد کاتدی در باتری های لیتیومی است.. با توجه به رشد وسایل نقلیه الکتریکی در جهان به ویژه در چین و اروپا، رشد میزان خرید سولفات منگنز را به دنبال دارد. پیش بینی می شود طی سال آینده ارزش بازار جهانی این ماده با CAGR تقریباً .٪ رشد کند و از میلیون دلار در سال تاسال به میلیون دلار برسد. بازار این ترکیب بر اساس کاربرد به کشاورزی، باتری های لیتیومی، گرید صنعتی تقسیم بندی می شود. در طبقه بندی مناطق جغرافیایی نیز بیشترین رشد در بازاراین ترکیب سولفاته در مناطق آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا می باشد.

گیاهان نسبت به کمبود منگنز حساسیت های متفاوتی دارند، بعنوان مثال سیب زمینی، غلات و درختان میوه بیشترین حساسیت را به کمبود منگنز از خود نشان می‌دهند. اما پنبه کمترین حساسیت را به کمبود منگنز نشان می دهد. علائم کمبود منگنز ابتدا در بافتهای جوان گیاه دیده می‌شود و در غلات نقاط قهوه‌ای رنگی بر روی حاشیه برگ به وجود می آید. در مرکبات کمبود منگنز به صورت رنگ سبز روشن در حاشیه برگهای جوان می‌باشد اما رگبرگها همچنان به رنگ سبز تیره باقی می مانند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات منگنز

سولفات های منگنز درخوراک دام و افزودنی های کودهای گیاهی در کشاورزی است.فاده می شود

Item Value
Mnso4.H2o 98%
Mn 31.8%
Pb 0.001%
As 0.0005%
Cd 0.001%
Fe 0.004%
Co 100
Ni 50ppm
chloride 0.005%
H2o 0.3%