فروش سولفات منگنز

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

استفاده اصلی خارجی فرمولاسیون به عنوان نمک های حمام است.، به ویژه برای تسکین درد پا بکار می رود. ادعا شده است. که چنین حمامی باعث تسکین و تسریع بهبودی از دردهای عضلانی، درد و آسیب می شود. اما این ادعاها از نظر علمی تأیید نشده اند. فواید اصلی نمک مواد آرایشی است.: از چین و چروک موقتی پوست ناشی از غوطه وری طولانی مدت در آب ساده جلوگیری می کند. این ماده همچنین جزء معمول محلول مورد است.فاده در مخازن جداسازی است..

الکترولیز سولفات منگنز، دی اکسید منگنز تولید می کند که به آن EMD برای دی اکسید منگنز الکترولیتی گفته می شود. متناوباً با اکسیداسیون سولفات منگنز با پرمنگنات پتاسیم، دی اکسید منگنز (CMD) تولید می شود. این مواد، به ویژه EMD، در باتری های سلول خشک است.فاده می شود.

هپتاهیدرات سولفات منیزیم همچنین برای حفظ غلظت منیزیم در آکواریوم های دریایی که حاوی مقادیر زیادی از مرجان های سنگی هستند، است.فاده می شود؛ زیرا در روند کلسیفیکاسیون آنها به آرامی تخلیه می شود. در یک آکواریوم دریایی با کمبود منیزیم، کنترل غلظت کلسیم و قلیایی بسیار دشوار است.؛ زیرا منیزیم کافی برای تثبیت این یونها در آب شور و جلوگیری از رسوب خود به خود به کربنات کلسیم وجود ندارد.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات منگنز

برای تامین منگنز خاک جهت تغذیه ی گیاهان و در صنایع شیمیایی از جمله در است.خراج فلز روی از خاک منگنز در خاک به صورت کاتیون دو ظرفیتی قابل جذب است. و کمبود آن موجب زردی رگبرگ ها و توقف رشد در سرشاخه ها می شود.

Item Value
MNSO4.H2O 98%
MN 31.8%
Pb 0.001%
As 0.0005%
Cd 0.001%
Fe 0.004%
Co 100
Ni 50ppm
chloride 0.005%
H2o 0.3%