فروش سولفات منیزیم

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

تمامی داروها علاوه بر داشتن خاصیت درمانی ممکن است. عوارض جانبی وside effect  هایی نیز داشته باشند که اگرچه عوارض جانبی ناشی از مصرف سولفات منیزیم ممکن است. در یک فرد مشاهده نشود ولی بهتر است. در صورت مشاهده هر یک از عوارضی که درادامه ذکر می شود به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید:

از آنجا که اكثر گياهان به سولفات نيز نيازدارند، شکل تجاری عنصر منيزيم بصورت سولفات منیزیم آبه با . درصد منیزیم و درصد اکسید منیزیم است.. كود سولفات منيزيم برای خاک اسیدی، خاک فرو شسته(خاکی که در اثر باران املاح و مواد معدنی خود را از دست داده است.) و خاک ماسه ای نیز مناسب است..

در مطالعات بالینی انجام شده در کشور، نوع است.نشاقی منیزیم سولفات در کرونا و همراه دارو های است.اندارد درمان این بیماری است.فاده شد و نتایج حاصله حاکی از بهبود علائم تنفسی بیماران از جمله تنگی نفس و سرفه و افزایش سطح اکسیژن بود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات منیزیم

موارد مصرف در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی در خاکهایی که کمبود منیزیم دارند است.فاده می‌شود. موارد مصرف در پزشکی سولفات منیزیم تزریقی جهت پیشگیری از تشنج در پره اکلامپسی، زایمان زودرس و بندرت در درمان آریتمی‌های قلبی مصرف می‌شود. به صورت تزریقی و خوراکی نیز در درمان هیپومنیزیمی است.فاده شده است.. به عنوان گشادکننده برونش نیز مطرح است.. محلول خوراکی آن مسهل اسموتیک رایجی است..

Item Value
purity 99.59%
Mg 9.70%
s 12.5%
Chloride 0.01%
Iron 0.0015%
Heavy metals(pb) 0.0005%
Insoluble in the water 0.001%
PH 6-8