فروش سولفات منیزیم

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

منیزیم یکی از عناصر تشکیل دهنده کلروفیل و وجود آن برای تشکیل کلروفیل در گیاهان ضروری است.. کلروفیل به عنوان رنگدانه گياه، رنگ سبز را به گياه داده و فتوسنتز را انجام می دهد. منیزیم جزء عناصر پر مصرف می باشد و تاثیر زیادی در متابولیسم کربن، نیتروژن، چربی و واکنش اکسیداسيون گیاه دارد. همچنين وجود منيزيم باعث افزايش عمر ميوه گياهان مي‌شود.

مطالعات انجام شده بر روی داروهای از گروهD  نشان می دهد که مصرف این گونه از داروها برای جنین انسان، خطرآفرین است. ولی است.فاده از آن برای زنان باردار اجتناب ناپذیر است. و با تجویز پزشک و پذیرفتن خطرات احتمالی، می توان از آن ها است.فاده کرد.

طبق تحقیقات انجام شده بر روی بیمار قلبی که کمتر از سال سن داشتند سطوح منیزیم این بیماران اندازه گیری شد و پس از سال بررسی و تحت نظر قرار دادن شرایط این بیماران، پژوهشگران دریافتند که میزان حمله قلبی درافرادی که منیزیم کمتری داشتند برابر بیشتر از افرادی بوده است. که در مقایسه با آن ها منیزیم بیشتری مصرف کرده بودند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات منیزیم

موارد مصرف در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی در خاکهایی که کمبود منیزیم دارند است.فاده می‌شود. موارد مصرف در پزشکی سولفات منیزیم تزریقی جهت پیشگیری از تشنج در پره اکلامپسی، زایمان زودرس و بندرت در درمان آریتمی‌های قلبی مصرف می‌شود. به صورت تزریقی و خوراکی نیز در درمان هیپومنیزیمی است.فاده شده است.. به عنوان گشادکننده برونش نیز مطرح است.. محلول خوراکی آن مسهل اسموتیک رایجی است..

Item Value
PURITY %99.59
Mg %9.7
S %12.5
Chloride %0.01
Iron %0.0015
Heavy metals %0.0005
As %0.0003
Insoluble in the water %0.001
PH 6-8