فروش سولفات منیزیم

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

- سولفات منيزيم با كيفيت بايد بصورت پودري و داراي كمترين ميزان فلزات، شبه فلزات ناخالص ‌و‌ سمي باشد. بطور مثال ميزان كم فلزات نيكل، آلومينيوم، سرب و آرسنيك در سولفات منيزيم از خصوصيات مهم این محصول می باشد. سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) باتوجه به نتايج آناليز شيميايي آن، داراي حداقل میزان ناخالصی است..

کاربرد منیزیم سولفات در تمامی محصولات زراعی و باغی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد، این ترکیب شیمایی به دلیل اینکه حلالیت بالای به نسبت آهک دولومیتی دارد می تواند به صورت اسپری برای شاخ و برگ های درختان مورد است.فاده قرار بگیرد.

درصورتی‌که قصد خرید سولفات منیزیم دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به سراغ مراکز معتبر و نمایندگی‌ها و تولیدی‌های معتبر فروش سولفات منیزیم بروید. این مجموعه‌ها به دلیل عرضه مستقیم حاشیه سود کم‌تری را برای محصولات در نظر می‌گیرند و در نتیجه خرید از آن‌ها از هر نظر به‌صرفه‌تر است.. شما برای خرید سولفات منیزیم در گرید آزمایشگاهی و برای مصارف زیبایی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس حاصل فرمایید و یا از طریق سفارش آنلاین در پیج اینستاگرام و سایت محصول خود را خریداری نمایید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات منیزیم

موارد مصرف در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی در خاکهایی که کمبود منیزیم دارند است.فاده می‌شود.

Item Value
Pruty %99.59
Mg 9.70%
s 12.5%
Chloride 0.01%
Iron 0.0015%
Heavy metals 0.0005%
AS 0.0003%
Insoluble in the watwr 0.001%
PH 6-8