فروش سولفات پتاس

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

سولفات پتاسیم یا پتاسیم سولفات، یک نمک پتاسیم است. که دارای فرمول شیمیایی KSO می باشد. کریستال یا پودری بی رنگ یا سفید رنگ و بی بو است.. این ماده مصارف صنعتی و غیر صنعتی زیادی دارد می توان گفت اکثرا به عنوان کود شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. نام دیگر سولفات پتاسیم، سولفات پتاس می باشد. به صورت کلی در هر جایی که گیاهان حضور دارند، پتاسیم می تواند مفید واقع شود و معمولا موجب ایجاد بازدهی بالا در چمن، سبزیجات و گل ها می گردد. در ادامه بحث به کاربرد ها و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده مهم خواهیم پرداخت.

این ماده شیمیایی به شکل کریستال سفید یا بی رنگ، گرانول یا پودر سفید رنگ است.. دارای مزه شور و تلخ است.. این ماده از واکنش هیدروکسید پتاسیم (KOH) و اسید سولفوریک (HSO) تهیه می شود. از آنجا که این دو اسید و باز قوی هستند، بنابراین سولفات پتاسیم نمکی خنثی است..

زمان رشد اولیه بسته به شرایط آب و هوایی منطقه بین تا روز زمان می برد. پیاز کاشته شده در بازه اسفند تا فروردین بعد از دو ماه به مرحله رشد سه برگی خود می رسد. در این بازه نیاز غذایی کمی دارد. رشد سریع برگ زمانی است. که گیاه در مرحله سه برگی باشد و با افزایش دما سرعت رشد برگ ها افزایش می یابد.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات پتاس

· بهبود دهنده عملکرد و کیفیت محصولات کشاورزی · افزایش دهنده مقاومت محصولات به آفات، بیماری­های گیاهی و انواع است.رس­های محیطی · ایده­آل برای مصرف در هر نوع روش آبیاری و محلول پاشی برگی · قابل مصرف در خاک­های اسیدی و قلیایی · پیشنهاد مناسب برای پیشگیری از تجمع نیترات بخصوص در محصولاتی مانند سیب زمینی · ایده آل برای گیاهان حساس به شوری (سیب، گلابی، هلو، لوبیا، هویج، کاهو، پیاز.....) به دلیل فقدان کلر · شاخص آبشویی و ضریب شوری کم نسبت به سایر کود های پتاسیمی · افزایش ارزش غذایی محصولات به دلیل اثر مثبت در تولید انواع ویتامین­ها، نشاسته و قندها · کاهش دهنده pH در منطقه ریزوسفر ریشه

Item Value
purity 97%
mgo 16%min
mg 9.6%min
Fe 0.035%max
Heavy metal 0.022max