فروش سولفات گوگرد

Sulphate sulfur-1
Sulphate sulfur-2

خرید گوگرد باید بر اساس نیاز و کاربرد انجام شود. این ترکیب دانه بندی شده به صورت پودری با مش تا ۵ و ۵ تا موجود است.. سولفور یا پودر میکرونیزه گوگرد دارای دانه بندی تا ۵می‌باشد. با توجه به اینکه منبع تولید آن از کجا باشد، گرید گوگرد متفاوت است.؛ گوگرد پالایشگاهی معمولاً خلوص /۵ % دارد. برای گوگرد معدنی، خلوص تا % تعریف شده است.. این ترکیب به صورت گازی، مایع و جامد کلوخه‌ای هم به فروش می‌رسد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

به طور طبیعی به عنوان یک عنصر خالص به شکل پودر زرد و به صورت کریستال ظاهر می شود. گوگرد محصول انتشارات آتشفشانی است. و جوامع باستانی در اطراف آتشفشانها گوگرد است.خراج کرده اند. در دوران مدرن، بیشتر تولید گوگرد محصول جانبی فرآوری نفت خام و گاز است.. Sulfur به آسانی ترکیباتی مانند پیریت (سولفید آهن) و گچ (سولفات کلسیم) را تشکیل می دهد. گوگرد(S) به دلیل توانایی بالای اتم های خود دارای تعداد زیادی تغییرات آلوتروپیک مختلف است. با یکدیگر ترکیب شده و مولکول های حلقه یا زنجیره را تشکیل می دهند. آلوتروپ های گوگرد را می توان طبقه بندی کرد:

از سولفور عنصری برای تسکین بیماری‌هایی مانند گال، کرم حلقوی، پسوریازیس، اگزما و آکنه است.فاده می‌شد. مکانیسم عملکرد آن در آن زمان، ناشناخته ماند؛ اگر چه گوگرد به آهستگی اکسید می‌شود و به اسید سولفوروس تبدیل می‌شود که یک عامل کاهش دهنده و ضد باکتریایی خفیف است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش سولفات گوگرد

Item Value