فروش لوازم یدکی فولکس‌واگن

spare parts-1
spare parts-2

قیمت فولکس برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.. قیمت محصولات فولکس موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به است.فاده از خودروهای فولکس را دارند، باید در لحظه از قیمت فولکس باخبر باشند؛ چراکه ممکن است. از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های فولکس را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.. همراه مکانیک سعی کرده است. تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

در سال مدل فولکس‌واگن کی ساخته شد و در سال این خودرو بهبود یافته و به مدل قویتر کیال تبدیل شد. تا این زمان شرکت توانسته بود حدود ۵ میلیون دستگاه خودرو تولید کند که پیروزی بزرگی محسوب می‌شد. البته در ماه مه سال ۸ تولید میلیون‌اُمین فولکس قورباغه‌ای در کشور

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر فعالیت خود را آغاز نموده است.. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.