فروش متیلن کلراید

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

متیلن کلراید یک اسید لوئیس است. که می تواند هیدروژن را به اهدا کنندگان الکترون پیوند دهد. این ماده به عنوان یک اسید سخت طبقه بندی می شود. دی کلرومتان یک حلال است. که در بسیاری از مطالعات ترمودینامیکی اتصال پیوند دهنده و پذیرنده مورد است.فاده قرار گرفته است..

منابع طبیعی دی کلرومتان شامل منابع اقیانوسی، جلبک های کلان، تالاب ها و آتشفشان ها است.. با این حال، اکثرا دی کلرومتان در محیط حاصل از انتشار گازهای گلخانه ای صنعتی تولید می شود. متیل کلراید در اثر سوختن زیست توده و فوران آتشفشان و همچنین فعالیت های بیوشیمیایی توسط قارچ های پوسیده چوب و برخی جلبک ها و جلبک های دریایی در اقیانوس ها تشکیل می شود. در سطح جهان مقادیر عظیمی از متیل کلرید طبیعی (تقریباً میلیون تن در سال) توسط این منابع در جو آزاد می شود. به طور کلی دو روش ساخت متیل کلراید از نظر فنی وجود دارد.

دی کلرومتان، به دلیل مصارف صنعتی عمدتا در هوا و به مقدار کمی در آب و خاک آزاد می شود. بسیاری از مکان های زباله های شیمیایی حاوی متیلن دی کلرومتان هستند. دی کلرومتان از طریق نشت و تبخیر وارد محیط  زیست می شوند.  بی کلراید به راحتی تبخیر شده و در هوا آزاد می شود. بی کلراید، موجود در هوا، در اثر تابش نور خورشید و با واکنش با سایر مواد شیمیایی موجود در هوا تجزیه می شود. تقریباً نیمی از بی کلراید موجود در هوا طی ۵ تا روز نا پدید می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش متیلن کلراید

صنایع رنگ و رزین صنایع غذایی تولید فوم های پلی اتان ، تولید فوم گرم و سرد ( ابر و اسفنج ) صنایع راه سازی عمرانی کارخانجات تولید کفش و زیره کفش داروسازی ها قطعه سازان و فیلترسازان ساخت کفپوش ها

Item Value
PURITY 99.99%
ACIDITY 0
Moisture 0.00047%
Color 5