فروش مونو آمونیوم فسفات

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

یکی از ویژگی های مونو آمونیوم فسفات این است. که می تواند در شرایط نامناسب جوی مانند دمای پایین و نور ناکفی با تحریک جوانه ها سبب شکوفایی بیشتر و افزایش اندازه و سایز میوه ها شود. این کود می تواند فشار داخلی سلول های گیاهی و مقاومت در برابر انواع بیماری ها و است.رس های محیطی را افزایش دهد. از دیگر ویژگی های آن جذب کامل توسط گیاه می باشد که این می تواند در قوام و ماندگاری گیاه نیز تاثیر گذار باشد. بعلاوه این محصول در هنگام کار غباری را تولید نمی کند و در نگهداری و حمل آن نیاز به رعایت نکات خاصی نمی باشد. از دیگر مزایای  آن نوع فرم فسفر است.. فسفر در این کود دارای زنجیره ای بلند می باشد که سبب آسان سازی جذب آن برای گیاه می شود.

استفاده از مواد شیمیایی که حاوی فسفر هستند، برای سلامت عمومی گیاهان بسیار ضروری است. و است.فاده از آن ها می‌ تواند به بهبود وضعیت ساقه و ریشه شود و در نهایت منجر به است.حکام آن ها شود. در نتیجه شاهد بهبود کیفیت محصولات نیز هستیم.

بسته بندی‌های حاوی ترکیب مونو آمونیوم فسفات، معمولاً در وزن ۵ کیلوگرم و به شکل کیسه وجود دارد. برای سفارش‌های فله‌ای، کیسه‌های کیلوگرمی در نظر گرفته می‌شود. درصد خلوص این ماده برای مصارف صنعتی یا کود کشاورزی به طور معمول، بیشتر از % است. اما باز هم این مقدار به تولید کننده بستگی دارد. آنالیز مونو آمونیوم فسفات نشان می‌دهد که درصد عناصر تشکیل دهنده آن دقیقاً چقدر است..


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش مونو آمونیوم فسفات

این ماده در صنعت کشاورزی به عنوان کودهای شیمیایی مورد مصرف قرار میگیرد و یکی از کودهای بسیار مهم در این صنعت است.. برای یک گیاه سه عنصر حیاتی وجود دارد که مونو آمونیوم فسفات به دلیل دارا بودن فسفر و ازت دو جزئ اصلی از این سه عنصر حیاتی را داراست. چون مونو آمونیوم فسفات محلول در آب است. درصورت وجود رطوبت مناسب در خاک به سرعت حل میشود و موجب تقویت رشد گیاه میگردد. مصارف غیر کشاورزی: پودر خشک این ماده شیمیایی در کپسول های آتش نشانی در منازل، مدارس و ادارات وجود داردو به سرعت موجب خاموش شدن شعله های آتش میشود.

Item Value
Main content 99
Phosphorus pentoxide as p2o5 63
Nitregen as N 11.5
Fluoride as F ----
water as H2o 0.5
Arsenic as As ----
Heavy Metal as pb ----
water insoluble 0.1
chliride as Cl 0.001
PH value 4.4-4.6