فروش مونو پتاسیم فسفات

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

در است.فاده از این کود علاوه براینکه باید به مقادیری که برای هرمحصول است.فاده میشود توجه شود باید به زمان مصرف آن نیز با در نظر گرفتن نوع محصول توجه ویژه شود.در جدول زیر نیز زمان مناسب برای است.فاده از این کود برای میوه‌های درختی، انگور، مرکبات، سبزیجات، سیب زمینی،گوجه و موز آمده است. :

 مقدار EC کم این ماده  (. ms/cm) ریسک سوختن برگ های گیاه را بسیارپایین آورده به همین جهت می توان از آن در  غلظت های بالا نیز است.افده نمود. این کود را می توان با همه ی کودهای انحلال پذیر در آب (به جزء کودهای حاوی کلسیم) ترکیب کرد. یک ویژگی بارز MPK میزان

در این پست وبلاگ، به بررسی خواص، کاربردها و فواید مونو پتاسیم فسفات خواهیم پرداخت و چگونگی کمک به بهبود عملکرد و کیفیت محصول را بررسی خواهیم کرد. چه کشاورز، باغبان یا فقط فردی با علاقه مندی به گیاهان باشید، اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه است.فاده از این کود مهم برای تقویت سلامت و شادابی گیاهان خود خواهید یافت.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش مونو پتاسیم فسفات

علاوه بر کاربرد این ماده در صنایع کشاورزی و است.فاده از آن به عنوان کود، از مونو پتاسیم فسفات به عنوان: 1. عامل بازی در تنظیم سطح PH برخی محلول های مشخص و همچنین کاهش خروج آمونیاک از کود 2. مکمل غذایی 3. کود قارچ کش 4. و ماده اصلی در نوشابه های انرژی زا است.فاده می شود. همچنین این ماده در صنایع نساجی و در فرآیندهای تخمیری نیز کاربرد دارد.

Item Value
MAIN CONTENT 98.5
P2O5 51.50%
K2O 33.8%
MOISTURE 0.2%
INSOLUBLE 0.1%
PH VALUE 4.3-4.7