فروش نیترات کلسیم

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

برای تهیه کلسیم نیترات مرغوب و با کیفیت می بایست از مراکز معتبر و با سابقه کشور خرید کنید. یکی از مراکز معتبر کشور در زمینه توزیع و پخش انواع مواد شیمیایی، شرکت نگین تجارت پیام می باشد. شرکت نگین تجارت پیام بیش از سال سابقه درخشان در زمینه پخش انواع مواد شیمیایی با کیفیت دارد.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش نیترات کلسیم

نیترات کلسیم یکی از نمک های پر مصرف کلسیم است. که به رنگ سفید می باشد و به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی دارد. کاربردهای نیترات کلسیم بیشتر نیترات کلسیم تولید شده در کشاورزی مصرف می شود، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات کلسیم خاک در آب می باشد، اما نیترات کلسیم کاملا در آب محلول بوده و قابل جذب توسط گیاه می باشد. این محصول باعث افزایش مقاومت دیواره ی سلولی گیاه و کمک به جذب سایر عناصر غذایی می شود. نیترات کلسیم باعث جلوگیری از موارد زیر می شود: پوسیدگی میوه ها لکه تلخ میوه ها سیاه شدن گلگاه چوب پنبه ای شدن میوه ها سرمازدگی گیاه و میوه ها کاهش عمر میوه ها و گل های زینتی کاهش مقاومت به بیماری ها ویزگی های کود نیترات کلسیم قابلیت جذب بالا و مستقیم کود افزایش عملکرد و کیفیت محصول و افزایش اندازه میوه ها استحکام دیواره سلولی و در پی آن است.حکام شاخ و برگ و میوه گیاهان افزایش عمر انباری محصولات باغی و سبزیجات و بهبود وضعیت بازار پسندی آنها کاهش از دست دهی آب میوه ها و سبزیجات پس از برداشت افزایش مقاومت گیاه به آفات و بیماری ها افزایش مقاومت گیاه به کم آبی افزایش مقاومت گیاه به سرمازدگی رشد و توسعه بهتر ریشه افزایش جذب عناصر غذایی پتاسیم و منیزیم از نیترات کلسیم در پیش تصفیه ی آب، ساخت حمام های سرد کننده ی مواد، تولید ساروج، سفت کاری و اندود کاری نیز است.فاده می شود.

Item Value
purity 99%min
calcium oxide 23.4%min
Nitrogen 11.80%min
PH 4-7
water insoluble 0.004%max
heavy metal 0.001max
Fe 0.002max
Chloride 0.005max
sulfate 0.03max