فروش نیترات کلسیم

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

تمادکالا با توجه به کاربرد گسترده نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا در صنایع مختلف اقدام به فروش این محصول کرده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش نیترات کلسیم

نیترات ها به عنوان منبع اصلی تامین کننده نیتروژن گیاه به حساب می آیند. نیتروژن برای ساخت پروتئین ها در گیاه لازم است. و در برخی مناطق به دلیل کشت بیش از حد، خاک مقدار قابل توجهی از نیتروژن خود را ازدست می دهد پس برای جبران این کمبود به خاک کود های نیتراته اضافه میکنند. ویژگی متمایز نیترات کلسیم اینست که علاوه بر جذب کامل نیترات توسط خاک، کلسیم نیز که یکی از عناصر موردنیاز گیاه است. جذب خاک می شود.

Item Value
purity 99.0%max
Calcium oxide 23.4%max
Nitrogen 11.80%max
PH 4-7
Water insoluble 0.004max
Heavy metal 0.001max
Fe 0.002%max
chloride 0.005%max
sulfate 0.03%max