فروش نیتریت سدیم

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

سلام بنده مدیر فروش صنایع &#; بعنوان یک شرکت تولیدی برای اولین بار نیتریت سدیم را در گرید صنعتی تولید کردیم آماده ارائه به مصرف کنندگان و فروش به صنایع مختلف هستیم جهت دریافت آنالیز و نمونه از روز *شنبه آبانبا این شماره تماس بگیرید

در دهه‌های قبل، نیترات سدیم – “پسرعموی شیمیایی” نیتریت! – به عنوان ماده عمل آورنده مورد است.فاده قرار می‌گرفت. Sodium nitrite، حتی اگرچه هنوز به عنوان یک ماده غذایی مجاز است.، اما به ندرت برای عمل آوری گوشت و فقط در برخی فرآورده‌های گوشتی خاص است.فاده می‌شود.

نیتریت گاهی اوقات می تواند یک بازدارنده خوردگی “خطرناک” تلقی شود، زیرا غلظت بیش از حد کم (کمتر از ppm) می‌تواند منجر به خوردگی بیشتر از زمانی که نیتریت وجود ندارد، بشود. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که غلظت nitrite برای ترمیم شکاف‌های فیلم منفعل بر روی سطح فلز خیلی کم است.. در یک واکنش گالوانیک، از دست دادن فلز در آند رخ می‌دهد. از آنجا که نیتریت یک بازدارنده آندی است.، از بین رفتن فلز در این شکاف‌های فیلم متمرکز می‌شود و می‌تواند باعث گود شدن شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش نیتریت سدیم

در صنایع شیشه کاربرد دارد : نیترات سدیم در یک فرآیند دو مرحله ای برای ساخت شیشه مقاوم است.فاده می شود. باعث اکسیداسیون مواد ارگانیتی شده و باعث تبدیل آهن دو ظرفیتی به سه ظرفیتی است. و از طرفی از احیا بعضی از مواد که نتیجه آن تغییر رنگ می باشد جلوگیری می نماید ضمنا سبب افزایش شفافیت شیشه می شود. درعملیات حرارتی سخت کاری و زاج کاری کاربرد دارد. درساخت و تولید تقویت کننده ها ، بمب های دودی و ... کاربرد دارد. برای تولید نیترات پتاسیم. تولید کودهای شیمیایی. : نیترات سدیم دارای نیتروژن است. که در رشد گیاهان مهم است.. نیتروژن بیش از حد می تواند تولید میوه و گل را به تاخیر انداخته و مصرف خیلی کم آن می تواند به کاهش رشد گیاه منجر شود. نیتروژن نیترات سدیم به سرعت به وسیله ریشه گیاهان جذب و مصرف می شود. به عنوان ماده اولیه برای تولید اسید نیتریک. جهت قلمزنی فلزات و تصفیه و است.خراج طلا.

Item Value
sodium nitrite 99.13%
water content 1.23%
sdium nitrite content 0.60%
chloride 0.06%
water insolvable 0.04%