فروش نیتریت سدیم

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

بر اساس مناطق جغرافیایی ، بازار جهانی آن در هفت منطقه اصلی &#; اروپای غربی ، آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه و آفریقا ، آسیا و اقیانوسیه به جز ژاپن ، اروپای شرقی و ژاپن تقسیم شده است.. در میان مناطق ذکر شده در بالا ، آمریکای لاتین از قرن نوزدهم عمدتاً برای تهیه ی کود های نیتروژنه برای تولید کودها و مصارف شیمیایی از آن است.فاده می کند. آمریکای شمالی نیز بازار پیشرو در مصرف نیتریت است. زیرا مردم غذاهای فرآوری شده ، که عمر طولانی تری دارند را ترجیح می دهند. همین عوامل بازار خرید و فروش آن را صعودی پیش بینی می کند.

() به عنوان یک نگهدارنده و تثبیت کننده رنگ، با نیترات سدیم، در فرآورده های پخت گوشت برای پخت خانگی گوشت و فرآورده های گوشتی (از جمله طیور )، همراه با دستورالعمل هایی بکه مقدار این ماده را محدود می کند است.فاده می شود. بیش از قسمت در میلیون در فرآورده گوشتی نهایی و میزان نیترات سدیم در فرآورده گوشتی نهایی بیش از قسمت در میلیون نباید تجاوز کند

غیر قابل احتراق اما سوزاندن مواد قابل احتراق را تسریع می کند. اگر مقادیر زیادی در آتش سوزی نقش داشته باشد یا مواد قابل احتراق به خوبی ریز تقسیم شده باشد، ممکن است. انفجار ایجاد شود. اگر توسط ترکیبات آمونیوم آلوده شود، تجزیه خود به خودی اتفاق می افتد و گرمای حاصل ممکن است. مواد قابل احتراق اطراف را مشتعل کند. گرمای طولانی مدت ممکن است. منجر به انفجار شود. اکسیدهای سمی نیتروژن در آتش سوزی های این ماده تولید می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش نیتریت سدیم

در صنایع شیشه کاربرد دارد : نیترات سدیم در یک فرآیند دو مرحله ای برای ساخت شیشه مقاوم است.فاده می شود. باعث اکسیداسیون مواد ارگانیتی شده و باعث تبدیل آهن دو ظرفیتی به سه ظرفیتی است. و از طرفی از احیا بعضی از مواد که نتیجه آن تغییر رنگ می باشد جلوگیری می نماید ضمنا سبب افزایش شفافیت شیشه می شود. درعملیات حرارتی سخت کاری و زاج کاری کاربرد دارد. درساخت و تولید تقویت کننده ها ، بمب های دودی و ... کاربرد دارد. برای تولید نیترات پتاسیم. تولید کودهای شیمیایی. : نیترات سدیم دارای نیتروژن است. که در رشد گیاهان مهم است.. نیتروژن بیش از حد می تواند تولید میوه و گل را به تاخیر انداخته و مصرف خیلی کم آن می تواند به کاهش رشد گیاه منجر شود. نیتروژن نیترات سدیم به سرعت به وسیله ریشه گیاهان جذب و مصرف می شود. به عنوان ماده اولیه برای تولید اسید نیتریک. جهت قلمزنی فلزات و تصفیه و است.خراج طلا.

Item Value
sodium nitrite 99.13%
water content 1.23%
sdium nitrite content 0.60%
chloride 0.06%
water insolvable 0.04%