فروش پتاسیم کلراید

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

از این ترکیب به علت طعم شوری که دارد به عنوان نمک در غذا است.فاده می شود. این ترکیب به علت طعم ضعیف، تلخ و شور آن معمولا با نمک های دیگر مانند سدیم کلراید ترکیب می شود. برای کاهش میزان تلخی نیز به آن اندکی پروتئین توماتین افزوده می شود. از این ترکیب به عنوان طعم دهنده در لبنیات نیز است.فاده می شود.

به طور کلی این ترکیب در دسته مواد بی خطر و ایمن قرار دارد و اشتعال ناپذیر است.. اما مصرف مقدار زیاد آن منجر به مسمومیت می شود. اثرات جانبی آن شامل معده درد، حالت تهوع، است.فراغ و اسهال است.. در صورت وجود آلرژی از مصرف آن ممانعت شود. ممکن است. در اثر برخورد با پوست و چشم، منجر به سوزش یا قرمزی شود، در این شرایط بهتر است. پوست با آب و صابون و چشم نیز چند دقیقه با آب شسته شود و سپس با پزشک مشورت شود.

از دیگر مصارف آن می توان به صنایع شیشه و سرامیک، صنایع کشاورزی، تهیه گل حفاری،صابون و شوینده ها، رنگهای شیمیایی و دارویی اشاره کرد. پتاسیم عنصری ضروری برای بدن است. که در پمپاژقلب نقش اساسی ایفا می کند. این ماده طی یک دوره بیماری،مصرف دارو و یا در نتیجه ی اسهال یا است.فراغ ممکن است. در بدن کاهش بیابد. داروی potassium chloride در بیمارانی که دارای سطح پایینی از k در خون هستند مورد است.فاده قرار می گیرد. کلرید پتاسیم همچنین جایگزین کلرید سدیم در واحدهاي نرم کننده آب خانگی و عملیات حفاری نفت و گاز و تولید گل حفاری می باشد.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش پتاسیم کلراید

۱.از این محصول به عنوان کود در صنایع کشاورزی است.فاده می شود. این محصول به دلایلی نسبت به دیگر کودهای پتاسیم دار مانند سولفات پتاسیم ، برای تغذیه گیاه بهتر است.. زیرا در طبیعت بیشتر یافت می شود - منبع غنی برای تغذیه گیاه است. – نسبت به دیگر کودهای پتاسیم دار ارزانتر است.. ۲.در پزشکی است.فاده می شود. ۳.در صنایع غذایی. ۴.به عنوان یک جایگزین برای کلراید سدیم در واحد های نرم کننده آب خانگی.

Item Value