فروش پلی آلومینیوم کلرید

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

پک نسبت به سایر منعقد کننده ها، درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بیشتری دارد. این محصول با درصد خلوص های %، % و % به بازار عرضه می گردد. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری Oligomer است.، که علت کاهش pH می باشد. این خاصیت باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از فرآیند انعقاد می شود. از پلی آلومینویم کلراید (PAC) به منظور حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می شود. این ماده محدودیت دمایی ندارد یعنی در هر دمایی قابل مصرف است..

این ماده یک ترکیب پلیمری معدنی است. که است.فاده از آن در سالهای اخیر به سرعت گسترش یافته و به عنوان منعقد کننده برای از بین بردن کدری آب است.فاده می شود. پلی الومینیوم کلراید (پک)جایگزین مناسبی برای منعقد کننده های معدنی اولیه ای مانند (الوم و کلروفریک) می باشد. مونومر های این پلیمر در واقع یک کمپلکس دو هسته ای از الومینیوم هستند که شامل یونهای هیدروکسید و کلراید و در بعضی از انواع آنها محتوی یون های سولفات می باشد.

در آب سرد و با pH بالاتر(قلیایی) نتایج بهتری بدست می آید این ماده نباید باسایر مواد شیمیایی ترکیب شود. PAC باید پس از رقیق شدن است.فاده شود.مقدار و دوز مصرفی آن بین - گرم در هر تن است. ولی مقدار مصرف دقیق ان باید با توجه به انالیز تعیین شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش پلی آلومینیوم کلرید

موارد اصلی کاربرد پک (PAC) در زمینه های زیر می باشد : 1- تصفیه آب آشامیدنی 2- تصفیه فاضلاب و پساب کارخانه های شیمیایی و صنایع نفت و پتروشیمی 3- تصفیه فاضلاب های شهری 4- تصفیه فاضلاب و پساب کشاورزی 5- است.فاده در صنایع کاغذ سازی و سلولزی 6- است.فاده در صنایع نساجی، چرم و پوست

Item Value
Poly Aluminium Chliride 99%
Alumminium oxide(Al2O39) 29%
Basicity 40-90%
PH(1%Aqeous solution) 3.5-5
Water insoluble 0.6%
AS 0.0002%
Pb 0.001%
Cd 0.0002%
Hg 0.00001
Cr+6 0.0005