فروش کربنات استرانسیم

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

کربنات است.رانسیوم چینی یک ماده معدنی است. که به صورت جامد پودری شکل که بو و طعم خاصی ندارد تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول با خلوص بالا تهیه شده است. و به دلیل اینکه حاوی کربنات است. دارای ساختار ضعیفی است. و به راحتی با اسیدها واکنش می دهد. این ماده در شرایط عادی پایدار است. و به طور کلی به عنوان یک ماده ایمن شناخته می شود که در آب قابل انحلال نیست و به عنوان نمک کربنات که یک ماده ارزان و جاذب رطوبت است.، فروخته می شود.

کربنات است.رانسیوم پودری است. که به دو روش طبیعی و مصنوعی تولید می شود و در کاربردهای خاصی است.فاده می شود. این ماده اغلب در تولید وسایل الکترونیکی مانند گیرنده های تلویزیون و برخی از ابررساناها به کار برده می شود. علاوه بر این در تهیه شیشه های رنگی و سنتز نمک های است.رانسیم است.فاده می شود. صنعت سرامیک سازی به وجود این کربنات وابسته است. و از این ماده برای لعاب دادن سرامیک های تولیدی است.فاده می کند. برای خرید این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت های فروش

در حال حاضر کربنات است.رانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا است.رانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، است.رانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی است.فاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز است.فاده می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش کربنات استرانسیم

از است.رانسیم کربنات در تولید شعله های قرمز رنگ در مواد آتش بازی، تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.

Item Value
srco3 97%min
Baco3 2.0%max
caco3 0.3%max
Na2o 0.3%max
Fe2O3 0.01%max
SO4 0.4%max
HCL 0.12%max
H2O 0.3%MAX
A.P.S 3-5