فروش کربنات منگنز

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

کربنات منگنز چیست؟ این ماده پودری صورتی است. که از واکنش ترکیبات منگنز محلول مانند کلرید منگنز با سدیم کربنات تشکیل می شود. این ماده در اثر گرمای درجه سانتی گراد و قبل از رسیدن به نقطه ذوب، به اکسید منگنز و دی اکسیدکربن تجزیه می شود. این ترکیب در آب، الکل، آمونیاک و اسیدهای آلی نامحلول است. ولی در اسیدهای معدنی رقیق محلول است.. منگنز یکی از عناصری است. که در صنایع فولاد و ذوب آهن، باتری سازی، است.فاده می شود

منگنز کربنات یک ماده معدنی است. که با داشتن خصوصیات فیزیکی و شیمیایی برای مصارف متالوژیکی و غیر متالوژیکی قابل است.فاده است.. این ماده به صورت تجاری و به شکل رسوب از سولفات منیزیم با اضافه کردن یک کربنات فلزی قلیایی تهیه می شود و در کیسه های ۵ کیلویی به بازار عرضه و به فروش می رسد. مهمترین است.فاده از منگنز کربنات در صنعت تولید آلیاژ و برای ساخت چدن و فولاد است. که در تولید فولادهای کربن دار، آلیاژهای با مقاومت کم و ضد زنگ برای ابزارآلات به کار برده می شود. بطور میانگین حدود ۸۸ درصد از تولید این ماده برای صنعت فولاد و آهن است.فاده می شود.

میزان مصرف جهانی منگنز موجود در فرو آلیاژها و به عنوان فلز در سال برابر تن میلیون بوده است.. تقاضا برای منگنز در تولید آهن و فولاد در حدود درصد کل تقاضا را تشکیل می دهد که برابر / میلیون تن در سال است.. فولاد خام، محصول پایه ای است. که انواع فولادهای کربن دار، ضد زنگ و آلیاژ کم مقاومت از آن تولید می شود. منگنز در اکثر فولادها حضور دارد. مقدار آن معمولا در حدود % وزنی است.. در فولادهای ضد زنگ درصد منگنز تا درصد است.، با این وجود در بعضی از انواع خاص فولادها ممکن است. تا درصد افزایش یابد. برآورد میزان واقعی منگنز مورد نیاز در صنعت فولاد به دلیل گستردگی انواع و متغیر بودن میزان منگنز مصرفی در هر نوع خاص فولاد مشکل است.. با این وجود فولادهای کربن داربا در حدود . درصد منگنز در ترکیب خود، اصلی ترین نوع فولاد و بزرگترین بازار منگنز هستند.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش کربنات منگنز

توضيحات مختصر کربنات منگنز کربنات منگنزتوضيحات مختصر کربنات منگنز کربنات منگنزتوضيحات مختصر کربنات منگنز کربنات منگنز

Item Value
MN 43.5
Cl 0.03
sulphate-so4 0.6
Residuse through screen 4
Appearance LIGHT BROWN