فروش کربنات منیزیم

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

منیزیم بی کربنات یک ماده جامد بدون بو و پایدار است. که به شکل یک توده سفید و شکننده در طبیعت یافت می شود. از نوع خالص آن در صنعت پزشکی و داروسازی به عنوان آنتی اسید و ملین و سایر محصولات دارویی است.فاده می شود. علاوه بر این در صنایع غذایی نیز به عنوان یک ماده افزودنی مجاز خوراکی به نمک خوراکی اضافه می شود و با جذب رطوبت از چسبیدن دانه های نمک به یکدیگر جلوگیری می کند. همچنین به عنوان یک ماده خشک کننده و یک ماده آنتی کیک و برای تهیه آب معدنی مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی به عنوان یک ماده ایمن در صنعت آرایشی و بهداشتی برای تهیه خمیر دندان و لوازم آرایشی به کار برده می شود.

کربنات های منیزیم را می توان به عنوان منبع منیزیم برای ساخت ترکیبات کاتالیزور است.فاده کرد. همچنین در صنعت غذا به عنوان ماده ضد انباشتگی در نمک پخت و پز و به عنوان عامل قالب گیری در ساخت بیسکویت است.فاده می شود و به عنوان منبع کربنات در نوشابه ها نیز کاربرد دارد. کربنات منیزیم به عنوان پرکننده معدنی در کاغذسازی است.فاده می شود و سفیدی و قوام کاغذ را بهبود می بخشد. در کاغذ سیگار، یک تنظیم کننده احتراق است..

کربنات منیزیم به صورت توده های سبک، سفید، شکننده یا به صورت پودر سفید وجود دارد که بی بو است. و در هوا پایدار است.. این ماده شیمیایی عملا در آب نامحلول است. ولی با این وجود واکنش قلیایی ضعیفی با آن نشان می دهد. این ماده در الکل نامحلول است. اما توسط اسیدهای رقیق به سرعت حل می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .