فروش کلسیم کلرید

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

استنشاق مواد گرانولی خطر قابل توجهی برای است.نشاق ایجاد نمی‌کند ولی است.نشاق گرد و غبار این محصول ممکن است. باعث تحریک مجاری تنفسی گردد و دارای علائمی مانند سرفه می‌گردد. اقدامات درمانی برای افرادی که در معرض کلسیم کلراید قرار گرفته‌اند توصیه می‌گردد به هوای تازه منتقل کنید تا اکسیژن بیشتری به بیمار برسد، بیمار را گرم نگه دارید و در حالت است.راحت قرار داده و داروهای لازم را از طریق دکتر دریافت کنید.

این ترکیب معمولا به صورت کریستال های سفید رنگ و بدون بو با ساختار هشت وجهی (کیوبیک) است.. کلسیم کلرید جاذب رطوبت است. و به دو صورت خشک و هیدراته وجود دارد اما نوع دی هیدرات و هگزا هیدرات آن بسیار نادر است.. برخلاف سایر ترکیبات کلسیم، این نمک بسیار محلول است. و می توان از آن به منبع یون کلسیم است.فاده کرد. در گلیسیرین محلول است. و وقتی آن را با غلظت بالا در گلیسیرین حل می کنند به صورت شیشه ای در می آیند.

فرایند حلالیت کلرید کلسیم در آب به دلیل ویژگی آنتالپی بالا حین حل شدن گرماده بوده و در واقع موجب آزاد شدن گرما می شود. نمک کلرید کلسیم به عنوان نمک محلول در آب و منبع مناسب کلسیم به منظور است.فاده در واکنش های جانشینی می باشد و به راحتی جایگزین کاتیون دیگری می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش کلسیم کلرید

درصنایع دارویی درساخت مواد غذایی خوراک دام وطیور

Item Value
calcium chloride-CaCl2 94%
Magnesium and alkali metal chloride 35%max
alkali degree(ca(oh)2 0.5%max
substances of no dissolving in water

0.5max

sulphate(according to CaSO4)l 0.3max
PH 8-10