فروش گلایسین

Glycine-1

کشف خرید گلایسین صنعتی تجاری باعث تقویت نظریه pansperima شد، که ادعا می‌کند بلوک‌های ساختمانی زندگی، در سراسر جهان گسترده است.. در سال ، تشخیص خرید گلایسین صنعتی درون ستاره دنباله دار Rosetta توسط ستاره شناس Churyumov-Gerasimenko اعلام شد.

دو فرایند اصلی، آمیختن اسید کلرو است.ریک با آمونیاک، دادن گلایسین و آمونیوم کلرید و سنتز اسید آمینه Strecker است.، که روش اصلی سنتز در ایالات متحده و ژاپن است.. سالانه حدود هزار تن از این طریق تولید می‌شود. گلایسین هم چنین به عنوان ناخالصی در سنتز EDTA تولید می‌شود، که ناشی از واکنش‌های محصول آمونیاک است..

گلایسین یا گلیسین یک اسید آمینه قطبی و آب دوست است. که دارای یک اتم هیدروژن واحد به عنوان زنجیر جانبی آن است.. گلایسین با فرمول شیمیایی NH – CH – COOH ساده‌ترین اسید آمینه است.. ( با توجه به این که اسید آمینه کربامئیک ناپایدار است. ).


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش گلایسین

اسیدهای آمینه برای انواع برنامه های کاربردی در صنعت است.فاده می شود، اما است.فاده از اصلی آنها این است. به عنوان افزودنی برای خوراک دام. این کار لازم است.، از بسیاری از قطعات عمده ای از این خوراک، مانند دانه های سویا، یا سطوح پایین و یا فاقد برخی از اسیدهای آمینه ضروری: لیزین، متیونین، ترئونین، و تریپتوفان در تولید این خوردها مهم هستند در این صنعت، اسیدهای آمینه نیز به کلات کاتیونهای فلزی به منظور بهبود جذب مواد معدنی از مکمل، که ممکن است. لازم باشد برای بهبود سلامت یا تولید از این حیوانات است.فاده می شود.

Item Value
(ssay(C2H5NO2 98.5-101.5
Heavy metals (as pb) 0.002
Loss on drying%-max 0.2
sulphate(as so4)-max 0.0065
Residue on imgnition-max 0.1
chlride(as Cl)max 0.007