فروش گلیسیرین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

از دیگر روش های ساخت گلیسیرین است.فاده از واکنش پروپن می باشد که به عنوان مثال فرآیند اپی کلروهیدرین یکی از مهم ترین روش های این فرآیند است.. ساخت گلیسیرین به عنوان محصول فرعی تولید سوخت های زیستی در مقادیر زیادی به شکل ناخالص خود می باشد.

گلیسیرین از جمله مواد طبیعی و پرکاربرد است. که دبه واسطه ی خصوصیاتی که دارد در صنایع مختلف از جمله : آرایشی بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع غذایی، داروسازی، ضد انجماد و برای روغن کاری ابزارآلات و تاسیسات فلزی و سوخت و ساز سلولی در بدن، رنگ سازی و کشاورزی و صنعت فیلم است..

گلیسیرین صنعتی درجه یک، با کیفیت ترین نوع گلیسیرین صنعتی می باشد. اگر بخواهیم این نوع گلیسیرین صنعتی را از نظر ظاهری بررسی کنیم، می توان گفت که ماده ای شفاف و بی رنگ می باشد. از این ماده به وفور در صنایعی نظیر صنعت تولید رنگ و صنعت تولید رزین است.فاده می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش گلیسیرین

از گلیسیرین خالص در داروسازی است.فاده می‌شود. گلیسیرین برای تهیه لوسیون کرمهای صورت به کار می‌رود. گلیسیرین رطوبت را در سطح پوست نگه می‌دارد. از این ماده برای تهیه لوازم آرایشی نیز است.فاده می‌شود، چون حلال خوبی است. و باعث جذب رطوبت در سطح پوست می‌شود و پوست را نرم و چرب می‌کند.

Item Value
(ssay(C2H5NO2 98.5-101.5
Heavy metals (as pb) 0.002
Loss on drying%-max 0.2
sulphate(as so4)-max 0.0065
Residue on imgnition-max 0.1
chlride(as Cl)max 0.007