فروش گلیسیرین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

رعایت برخی نکات پیشگیرانه در حین است.فاده از ماده ی فوق برای مراقبت های معمول پوست بسیار مهم است.. حتی اگر این مرطوب کننده طبیعی برای است.فاده منظم بی خطر است.، نکاتی وجود دارد که می توانید برای تجربه بهتر از آنها است.فاده کنید:

نقاط انجماد غلظت های مختلف گلیسیرین در شکل زیر نشان داده شده است.. این مقادیر توضیح می دهند که چرا گلیسیرین خالص با نقطه انجماد تقریباً درجه سانتی گراد به ندرت در حالت کریستالی دیده می شود. همانطور که از این داده ها مشخص است.، حتی مقادیر کمی از آب در بیشتر فرمولاسیون ها نقطه انجماد گلیسرول را کاهش می دهد. ترکیبی از دو قسمت از این ماده به یک قسمت آب یک مخلوط یوتکتیک را تشکیل می دهد که در دمای .- درجه سانتی گراد یخ می زند.

پوست بر اثر کمبود آب و رطوبت در لایه های سطحی خود، خشک و دهیدراته می شود. گلیسیرین و دیگر عوامل مرطوب کننده با ایجاد یک لایه چربی روی پوست به جذب رطوبت به اعماق پوست کمک کرده و در واقع رطوبت پوست را حفظ می کنند و مانع دهیدراته شدن آن می شوند. همچنین به دلیل خاصیت نرم کنندگی گلیسیرین، قرار گیری این ترکیب بر روی لایه های شاخی پوست، منجر به نرم شدن آن و جدا شدن سلول های مرده پوست به مرور زمان می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش گلیسیرین

از گلیسیرین خالص در داروسازی است.فاده می‌شود. گلیسیرین برای تهیه لوسیون کرمهای صورت به کار می‌رود. گلیسیرین رطوبت را در سطح پوست نگه می‌دارد. از این ماده برای تهیه لوازم آرایشی نیز است.فاده می‌شود، چون حلال خوبی است. و باعث جذب رطوبت در سطح پوست می‌شود و پوست را نرم و چرب می‌کند.

Item Value
(ssay(C2H5NO2 98.5-101.5
Heavy metals (as pb) 0.002
Loss on drying%-max 0.2
sulphate(as so4)-max 0.0065
Residue on imgnition-max 0.1
chlride(as Cl)max 0.007