فروش یدات پتاسیم

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

پتاسیم یدید یک نمک کریستالی است. که رطوبت کمتری نسبت به یدید سدیم دارد. بنابراین کار کردن با این ماده بسیار آسانتر است.. در پتاسیم یدید، یون یدید به عنوان یک کاهنده ملایم است.فاده می شود بنابراین I- به راحتی توسط عوامل اکسید کننده قوی مانند کلر به I- اکسید می شود که این واکنش در جداسازی ید از منابع طبیعی به کار می رود. زمانی که KI با دی کلرومتان شستشو داده می شود، حتی هوا یدید را اکسید می کند.

این دو ماده هردو نمک های پتاسیم هستند که اغلب به عنوان مکمل های غذایی به کار برده می شوند. یکی از کاربردهای مهم و همچنین تفاوت اصلی این دو ترکیب در فرآیند مسدود کردن تشعشعات است.. برای این کاربرد پتاسیم یدات موثرتر از پتاسیم یدید است. زیرا پتاسیم یدید ماندگاری ضعیفی در آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پتاسیم یدات معمولا به دلیل توانایی این ماده در جلوگیری از تشعشات در مواقع کاملا ضروری شناخته شده است..

یدات پتاسیم اصلی ترین ترکیب شیمیایی است. که برای یددار کردن نمک های خوراکی است.فاده می شود. در مواد شیمیایی الکترونیکی مانند فیلترهای پلاریزاسیون، در مواد افزودنی غذایی، به عنوان منبع ید، در پردازش مواد شیمیایی برای سنتز مشتقات ید است.فاده می شود.همچنین در یدومتری در تولید دارو و در تجزیه و تحلیل آزمایش آرسنیک و روی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فروش یدات پتاسیم

کاربرد پتاسیم یدات در ید زدایی نمک خانگی به منظور جلوگیری از کمبود ید در بدن است.فاده می شودو یکی از مشتقات مهم ید در داروسازی

Item Value
ph of 5% solution 5-8
Iodide 0.002%max
chlorate AS ClO3 0.01%MAX
Heavy metals  10mg/kg max
Arsenic NMT150ppm
Iodine 59%