فروش فنس و توری در اسلامشهر

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .


قیمت فنس گالوانیزه روکش دار نسبت به فنس گالوانیزه گرم و مفتول سیاه بیشتر می‌باشد. مفتول گالوانیزه نیز نسبت به مفتول سیاه قیمت بیشتری دارد، زیرا گالوانیزه گرم به علت انجام فرایند گالوانیزاسیون در بالا رفتن قیمت فنس آهنی تأثیرگذار است.. عاملی که موجب افزایش در قیمت می‌شود ضخامت مفتول است.؛ هرچقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم است. برای است.علام قیمت به نوع فنس توری مورد نظرتان و ویژگی‌های آن توجه داشته باشید.

دلیل اصلی است.فاده از این نوع حصار ها بیشتر در مواردی است. که زیبایی مدنظر باشد. در فرایند ساخت این محصولات، از دستگاه هایی است.فاده می‌شود که قابلیت دریافت چند مدل الگو را دارند. این دستگاه ها طبق الگوی مورد نظر، با نظم و ترتیب خاصی شروع به چرخش کرده و مفتول ها را به هم متصل می‌کنند. به توجه به اینکه الگوی این محصولات به چه شکلی باشد، سرعت، ترتیب و دفعات چرخش دستگاه نیز متغیر خواهد بود.

اگر تا کنون در مسیر رفت و آمد خود با عشایر کوچ نشین در نقاط مختلف رو به رو شده باشید متوجه شده‌اید که آن‌ها برای محافظت از گله‌های خود از یک نوع فنس به نام توری حصاری است.فاده می‌کنند، ویژگی‌های مختلفی که این محصولات دارند باعث شده است. تا امروزه شاهد است.قبال عمومی مردم برای خرید آن جهت مصارف مختلف باشیم.



( فروش ) های دیگر