فروش فنس و توری در بومهن

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است. که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه همواره در صدد است. که متناسب با تحقیقات روز دنیا کیفیت و شیوه‌ی ساخت محصولات خود را ارتقا دهد. لذا تا کنون توانسته بهترین اجناس این حوزه را وارد بازار کند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهد.

عمر این دسته از محصولات به بالای سال می رسد و قیمت این محصول نسبت به جنس فولاد سیاه آن، تقریبا درصد بیشتر است.. همچنین یکی از مزیت های دیگری که این دسته از توری های حصاری را متمایز می‌کند، زیبایی آن است. که به واسطه رنگ نقره ای آن می‌باشد.

دلیل اصلی است.فاده از این نوع حصار ها بیشتر در مواردی است. که زیبایی مدنظر باشد. در فرایند ساخت این محصولات، از دستگاه هایی است.فاده می‌شود که قابلیت دریافت چند مدل الگو را دارند. این دستگاه ها طبق الگوی مورد نظر، با نظم و ترتیب خاصی شروع به چرخش کرده و مفتول ها را به هم متصل می‌کنند. به توجه به اینکه الگوی این محصولات به چه شکلی باشد، سرعت، ترتیب و دفعات چرخش دستگاه نیز متغیر خواهد بود.



( فروش ) های دیگر