فروش فنس و توری در دماوند

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.


توری نرده ای هیرکان توری نرده ای هیرکان محصولی جدید ومناسب برای حصارکشی انواع زمین های ورزشی می باشد. این توری ها به دلیل دوام و زیبایی ، مناسب حصارکشی انواع زمین های ورزشی هستند. این توری ها در چشمه های * سانتی متر و * سانتی متر و * سانتی متر قابل تولید هستند […]

برای مثال فرض کنید توری فنس با قیمت کیلویی . تومان عرضه می‌شود، حال با درصد ارزش افزوده با نرخ نهایی . تومان برای مشتری تمام می‌شود، پس به هنگام بررسی قیمت‌ها باید به ارزش افزوده اعمال شده و یا نشده دقت کنید، برخی از سایت‌ها برای جذب مشتری قیمت‌ها را بدون ارزش افزوده قرار می‌دهند و در هنگام نهایی شدن خرید آن را اعمال می‌کنند. برای انتخاب به صرفه بودن خرید خود به ارزش افزوده دقت نمایید و آن را در نظر بگیرید.

فنس‌هایی که در کارخانه‌های ایران تولید می‌شود بیشتر برای حصارکشی باغ، مراتع، زمین زراعی است.فاده می‌شود که بهترین نوع برای پوشش این محیط‌ها فنس آهنی می‌باشد، وابسته به است.فاده مورد نظر شما از این محصول می‌توانید از نوع فنس گالوانیزه که گالوانیزه گرم می‌باشد، خرید خود را انجام دهید.



( فروش ) های دیگر