فروش فنس و توری در رودهن

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

شهر رودهن به علت نزدیکی به جاده تهران- شمال (فیروزکوه و هراز) روزانه شاهد تردد هزار خودرو باربری، مسافربری و شخصی در این جاده می باشد و این تردد و ترافیک در آخر هفته و روزهای تعطیل افزایش می یابد و همین امر در افزایش درآمد ساکنین و رشد اقتصادی شهر تاثیر بسزایی داشته است..


فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است. که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه همواره در صدد است. که متناسب با تحقیقات روز دنیا کیفیت و شیوه‌ی ساخت محصولات خود را ارتقا دهد. لذا تا کنون توانسته بهترین اجناس این حوزه را وارد بازار کند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهد.

مجموعه راد صنعت تبریز، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع توری فنس حصاری، پرسی، سرند، مرغی و کلاسیک، همچنین تولید درب های توری و انواع پایه های فنس کشی آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است. و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است..

حتما بارها عبارت کنترل کیفیت به گوش‌تان خورده است. اما شاید به معنای آن و اهمیت بهره‌گیری از این بخش در فرآیند تولید محصولات و تاثیرات آن در فروش اطلاعاتی نداشته باشید. یکی از سخت ترین کارهای فرآیند تولید محصول این است. که محصولات را به سطح کیفی مناسب برسانیم و تولید آن‌ها را در همان سطح ادامه دهیم. شاید کنترل کیفیت به عنوان تکنیک یا تکنیک هایی در مدیریت صنعتی مطرح باشد که از طریق آن می‌توان محصولات را با کیفیت مطلوب تولید کرد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به صفحه فنس چیست وارد شوید.



( فروش ) های دیگر