فروش فنس و توری در شمال تهران

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :


این نوع فنس، نوعی پلاستیک با است.حکام است. که دارای ویژگی‌های بالایی از جمله مقاومت در برابر رطوبت، ضد زنگ زدگی و طراحی زیبا می‌باشد و در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب است. کاربرد دارد. معمولا برای باغاتی که در مناطق جنگلی و رطوبت دار است. است.فاده می‌شود، pvc بودن این محصول سبب می‌شود تا مقاومت کافی برای مقابله با رطوبت را داشته باشد.

عمر این دسته از محصولات به بالای سال می رسد و قیمت این محصول نسبت به جنس فولاد سیاه آن، تقریبا درصد بیشتر است.. همچنین یکی از مزیت های دیگری که این دسته از توری های حصاری را متمایز می‌کند، زیبایی آن است. که به واسطه رنگ نقره ای آن می‌باشد.

بازاریان تولید کننده محصولات و صنایع توری مفتولی این مرحله از فرآیند تولید را QC(کنترل کیفیت می نامند) برای مشتریانی که خریدهایی با حجم بالا دارند کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است.، بنابراین قبل از خرید برای بازدید از نتایج آزمانش کنترل کیفیت در کارخانه حضور پیدا می‌کنند.



( فروش ) های دیگر