فروش فنس و توری در شهر ری

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


این مدل از توری ها دارای وزن بسیار زیادی بوده و بیشتر در مناطقی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که میزان رطوبت کمی دارند. در محیط های باز که امکان زنگ زدگی فولاد زیاد است.، است.فاده از این محصول به صرفه نخواهد بود و برای شما ضرر مالی خواهد داشت. این درسته از توری های حصاری در برابر سایر عوامل همچون ضربه یا برخورد اجسام بسیار مقاوم بوده، اما همانطور که گفتیم این نوع توری ها در رطوبت زیاد خیلی زود کیفیت ظاهری خود را از دست می‌دهند. عمر مفید انواع حصار های فولادی بین ۵ تا سال می‌باشد. قیمت این محصول بسته به قیمت فولادی که در ساخت آن به کار گرفته شده است.، متفاوت می‌باشد.

برخی از محصولات که هر روزه در تناژ بالا به فروش می‌رسند، دارای بازار رقابتی هستند، به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند حداقل حاشیه سود ممکن را از محصولات به دست آورند، از طرفی زمانی که مشتری برای بررسی قیمت‌ها وارد سایت‌ می‌شود به دنبال کمترین قیمت موجود در بازار است.، نکته مهمی که وجود دارد "ارزش افزوده" است..

فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است. که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می­دهد. این مجموعه همواره در صدد است. که متناسب با تحقیقات روز دنیا کیفیت و شیوه‌ی ساخت محصولات خود را ارتقا دهد. لذا تا کنون توانسته بهترین اجناس این حوزه را وارد بازار کند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهد.



( فروش ) های دیگر