فروش فنس و توری در شهرک صنعتی شمس آباد

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


استفاده از فولاد گالوانیزه در این محصولات، تکمیل کننده نقاط ضعف نوع فولادی آن است.. این محصول علاوه بر تمام مزیت های حصار های فولادی، در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز کاملا مقاوم بوده و می توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی است.فاده کرد. همچنین این مدل از توری های حصاری از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند.

همانطور که می‌دانید توری حصاری نیز از مفتول سیاه تولید می‌شود، این مفتول‌ها از کلاف به اصطلاح پخته تشکیل می‌شوند، مقاومت بالای این محصول نسبت به دیگر توری‌ها باعث شده که مشتریان خرید فنس را بر دیگر محصولات ترجیح دهند و از آن در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و خشک و نوع گالوانیزه آن را در هوای مرطوب است.فاده کنند. طول عمر فنس توری مفتول سیاه در حدود سال تخمین زده شده است.، از طرف دیگر نمونه گالوانیزه آن بیش از سال برآورد شده است..

قیمت توری تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر سایز، برند و انواع آنها قرار دارد. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت توری های حصاری قطر و سایز آن ها است. هر چقدر قطر و سایز کمتر باشد قیمت آن ها نیز پایین تر است.. معمولا از این محصولات برای ایجاد حصار و امنیت در مکان های مختلف است.فاده می کنند. در گذشته توری های حصاری چندان کیفیتی نداشتند و به سرعت از بین می رفتند. اما امروزه به دلیل است.فاده از متریال های مناسب و است.فاده از روش ساخت مدرن متوسط عمر این توری ها تا سال افزایش یافته است.. ساخت توری های حصاری در حال حاضر به دو شیوه ی سنتی و مدرن انجام می گیرد.از مهم ترین کاربردهای این توری ها ایجاد حصار برای مزارع و زمین های کشاورزی، مناطق ویژه نظامی و حفاظتی، فنس کشی مکان های ورزشی و ایجاد دیوار برای خانه و ویلاها است..



( فروش ) های دیگر