فروش فنس و توری در شهرک صنعتی چهاردانگه

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


ایـــن تـــوری بـــه صـــورت یـــک الگـــوی zigzag مفتولهـــای گالوانیزه را خـــم میکنـــد و آنهـــا را از میـــان یکدیگـــر عبـــور میدهد تـــا توری بافتـــه شـــود. در اصطـــاح به تولیـــد تـــوری، بافته شـــدن میگویند. بافتـــن ایـــن توری ها در شـــرکت صنعتی فرد شـــاهین بـــا بهترین دســـتگاه ها و متخصصیـــن کشـــور در ایـــن زمینه انجام میشـــود. فـــوالد گالوانیـــزه در مناطـــق مرطوب، خشـــک، گرم، ســـرد و هر نوع آب و هوایـــی قابل اســـتفاده اســـت، به هیـــچ عنوان زنـــگ نمیزند و خـــورده نمیشـــود، ظاهـــری زیبـــا دارد و عمـــر قابـــل قبـــول دارد. قیمـــت ایـــن نوع تـــوری تقریبا ٪ بیشـــتر از فولاد ســـیاه اســـت.

عمر این دسته از محصولات به بالای سال می رسد و قیمت این محصول نسبت به جنس فولاد سیاه آن، تقریبا درصد بیشتر است.. همچنین یکی از مزیت های دیگری که این دسته از توری های حصاری را متمایز می‌کند، زیبایی آن است. که به واسطه رنگ نقره ای آن می‌باشد.

یکی از متداول‌ترین انواع مالیات، مالیات ارزش افزوده است.. این شیوه اخذ مالیات که از چندین دهه قبل در کشورهای پیشرفته در حال اجرا است.، از سال و با تصویب قانون مالیات ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی، در ایران نیز اجرا شده است..



( فروش ) های دیگر