فروش فنس و توری در لواسان

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.


این مدل از توری ها دارای وزن بسیار زیادی بوده و بیشتر در مناطقی مورد است.فاده قرار می‌گیرند که میزان رطوبت کمی دارند. در محیط های باز که امکان زنگ زدگی فولاد زیاد است.، است.فاده از این محصول به صرفه نخواهد بود و برای شما ضرر مالی خواهد داشت. این درسته از توری های حصاری در برابر سایر عوامل همچون ضربه یا برخورد اجسام بسیار مقاوم بوده، اما همانطور که گفتیم این نوع توری ها در رطوبت زیاد خیلی زود کیفیت ظاهری خود را از دست می‌دهند. عمر مفید انواع حصار های فولادی بین ۵ تا سال می‌باشد. قیمت این محصول بسته به قیمت فولادی که در ساخت آن به کار گرفته شده است.، متفاوت می‌باشد.

قیمت فنس گالوانیزه روکش دار نسبت به فنس گالوانیزه گرم و مفتول سیاه بیشتر می‌باشد. مفتول گالوانیزه نیز نسبت به مفتول سیاه قیمت بیشتری دارد، زیرا گالوانیزه گرم به علت انجام فرایند گالوانیزاسیون در بالا رفتن قیمت فنس آهنی تأثیرگذار است.. عاملی که موجب افزایش در قیمت می‌شود ضخامت مفتول است.؛ هرچقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم است. برای است.علام قیمت به نوع فنس توری مورد نظرتان و ویژگی‌های آن توجه داشته باشید.

فنس‌هایی که در کارخانه‌های ایران تولید می‌شود بیشتر برای حصارکشی باغ، مراتع، زمین زراعی است.فاده می‌شود که بهترین نوع برای پوشش این محیط‌ها فنس آهنی می‌باشد، وابسته به است.فاده مورد نظر شما از این محصول می‌توانید از نوع فنس گالوانیزه که گالوانیزه گرم می‌باشد، خرید خود را انجام دهید.



( فروش ) های دیگر