فروش فنس و توری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فنس‌هایی که در کارخانه‌های ایران تولید می‌شود بیشتر برای حصارکشی باغ، مراتع، زمین زراعی است.فاده می‌شود که بهترین نوع برای پوشش این محیط‌ها فنس آهنی می‌باشد، وابسته به است.فاده مورد نظر شما از این محصول می‌توانید از نوع فنس گالوانیزه که گالوانیزه گرم می‌باشد، خرید خود را انجام دهید.

فنس توری کیلویی بخریم یا متر مربع؟ بعد از چندین سال سابقه خرید و فروش صنایع توری و مفتولی با تعداد زیادی از تماس‌ها رو به رو می‌شویم که اکثر به اتفاق آنها سوالی مشترک دارند، و آن هم کیلویی خریدن یا مترمربعی خریدن است.، بدین ترتیب قصد داریم تا به شما توضیح دهیم کدام بهتر است.. برای توری فنس به دلیل اینکه از مفتول و چشمه متنوع تولید می‌شود، امکان کم و زیاد شدن وزن آن نیز وجود دارد بنابراین قیمت هر متر فنس گرانتر و خرید آن به ضرر مشتری است.، اما زمانی که شما قیمت فنس توری کیلویی را دریافت کنید، در نهایت با توجه به وزن آن پول پرداخت خواهید کرد.

فروش این محصول به مشتریان در سه قابل تعریف است.، این تقسیم‌بندی تحت اثر عواملی همچون محل خرید و فروش(بزار داخلی یا خارجی) و حجم بار تعیین می‌شوند، در نهایت به صورت کیلویی، تناژ و یا متر مربعی به فروش می‌رسد، اگر فروش محصول در بازار داخلی و حجم بار کم باشد قیمت هر متر فنس محاسبه می‌شود، اگر بار صادراتی باشد خریدار از تخفیف ویژه بهره‌مند خواهد شد. نوع دیگر خرید و فروش به صورت قیمت هر کیلو فنس است. که می‌بایست حجم بار بیش از یک تن باشد.



( فروش ) های دیگر