فروش فوم بسته بندی در بومهن

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


فوم بسته بندی از فوم با کیفیت EVA تولید می شود که یک محافظت عالی برای محصولات فراهم می کند و خیالتان را از بابت ترس کاهش میزان فروش بخاطر محموله های آسیب دیده راحت می کند. آسیب دیدن محصولات به هنگام جابجایی یک کابوس برای فروشندگان است.. فوم با کیفیت می تواند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و محصولات را در برابر ضربه و سقوط محافظت کند. از مزایای این فوم در کنار محافظت از محصول، اعتباری است. که به برند شما اضافه می کند.

این فوم بسته بندی شرکت ایزی پک به صورت رول بوده و دارای عرض سانتی متر و طول متر (ضخامت میلی متر) می باشد و برای بسته بندی انواع و اقسام کالاها و افزایش مقاوت آن ها در برابر نفوذ آب و رطوب و &#; مورد است.فاده قرار میگیرد. همچنین برای مشاهده تمامی محصولات

زمانی که مشتری جعبه ی محصول را باز می کند و می بیند که محصول به صورت دقیق و منظم با فوم بسته بندی شده است.، متوجه می شود که شما در حال انجام اقداماتی برای ارسال سفارش آنها بصورت ایمن هستید. اینکار باعث میشود یک خط اعتماد بین مشتری و شما ایجاد شود و میل شخصی مشتری به خرید از برند و فروشگاه شما افزایش پیدا کند. از دیگر مزایای فوم، مقرون به صرفه بودن آن است.. فوم یک ماده سبک و کم وزن است. که ساخت و سفارشی کردن آن نسبتاً آسان است.. از فوم برای بستن مواد غذایی، و وسایل حساس و&#; است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر