فروش فوم بسته بندی در دماوند

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


ما به‌عنوان تولید کننده مطرح فوم برای بسته‌بندی تمایل به جلب رضایت مشتریان و عرضه محصولات باکیفیت هستیم. به همین دلیل همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را در ساخت فوم بسته‌بندی است.فاده کرده‌ایم. چنانچه شما لیست محصولات موردنیاز فروشگاه خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. شما با حذف واسطه‌گر خیلی راحت می‌توانید سود خود از کار را افزایش دهید. با افزایش سود نیز درآمد ماهانه شما رشد خواهد کرد. همیشه در خرید عمده به معتبر بودن شرکت تولیدی دقت کنید.

از آنجا که فوم EVA در تراکم و رنگ های متنوعی تولید می شود، رایج ترین و محبوب ترین فومیست که برای این منظور است.فاده می گردد. برای محصولات سنگین می توان از ورق های فوم EVA با چگالی بالا است.فاده کرد که است.حکام کششی و محافظت بهتری را برای کالاهای سنگین فراهم می کند. از طرفی فوم EVA با چگالی متوسط و کم چگالی می تواند برای محصولات با وزن سبک بسیار مناسب باشد. فوم EVA معمولاً مواد فوم سلول بسته است. که در برابر رطوبت، آب، گرما، روغن و سایر سیالات مقاومت خوبی دارد. این ویژگی ها برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای با ارزش حیاتی هستند.

این فوم بسته بندی شرکت ایزی پک به صورت رول بوده و دارای عرض سانتی متر و طول متر (ضخامت میلی متر) می باشد و برای بسته بندی انواع و اقسام کالاها و افزایش مقاوت آن ها در برابر نفوذ آب و رطوب و &#; مورد است.فاده قرار میگیرد. همچنین برای مشاهده تمامی محصولات



( فروش ) های دیگر