فروش فوم بسته بندی در دیزین

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

پیست اسکی بین المللی دیزین دارای کافه رستوران برای میل غذا و نوشیدنی های گرم، یک هتل ستاره با نام جهانگردی، مدرسه آموزش اسکی در همه سطوح، کلبه برای گرم شدن اسکی بازان در طول تفریح، پارکینک خودروهای سواری، مربیان برجسته در سطح تیم ملی و بخش اطلاعات می باشد.


از آنجا که فوم EVA در تراکم و رنگ های متنوعی تولید می شود، رایج ترین و محبوب ترین فومیست که برای این منظور است.فاده می گردد. برای محصولات سنگین می توان از ورق های فوم EVA با چگالی بالا است.فاده کرد که است.حکام کششی و محافظت بهتری را برای کالاهای سنگین فراهم می کند. از طرفی فوم EVA با چگالی متوسط و کم چگالی می تواند برای محصولات با وزن سبک بسیار مناسب باشد. فوم EVA معمولاً مواد فوم سلول بسته است. که در برابر رطوبت، آب، گرما، روغن و سایر سیالات مقاومت خوبی دارد. این ویژگی ها برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای با ارزش حیاتی هستند.

رعایت است.انداردهای بین‌المللی در تولید فوم بسته‌بندی بسیار اهمیت دارد. پس از ثبت سفارش، کارشناس فروش پیش‌فاکتور برای شما آماده کرده و از طریق شبکه‌های ارتباطی پیش‌فاکتور را برای شما ارسال خواهد کرد. در صورت تأیید فاکتور اصلی آماده و مجدد ارسال خواهد شد.

مواد فوم EVA در تراکم ها و رنگ های مختلف ارائه می شود و این باعث می شود که یک ماده فوم بسیار رایج و محبوب برای بسته بندی فوم سفارشی باشد. برای محصولات سنگین، ما می توانیم از ورق های فوم EVA با چگالی بالا برای ساخت بسته های فومی سفارشی است.فاده کنیم.



( فروش ) های دیگر