فروش فوم بسته بندی در شمال تهران

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 


صنعت فوم بر پایه شیمی بنا نهاده شده است.. ساخت فوم بر اساس روش های شیمیایی بر پایه مواد منشعب از پتروشیمی (پالایشگاهی) بوده و به وسیله تجهیزات پیشرفته تولید می گردد. فوم راه حلی جدید در تمامی صنایع ایجاد کرد. به وجود آوردن تخلل در ماده و حباب های بسیار ریزی که در وجود آن نهفته است. باعث است.حکام و افزایش حجم ماده گردید. کاربردهای فراوان فوم در تمامی صنایع پیشرفتی عظیم در صنعت ایجاد کرد. فومیران با دانش و تجربه بالا و صادرات فوم به اقصی نقاط دنیا اعتبار صنعت فوم در ایران و جهان می باشد.

این فوم بسته بندی شرکت ایزی پک به صورت رول بوده و دارای عرض سانتی متر و طول متر (ضخامت میلی متر) می باشد و برای بسته بندی انواع و اقسام کالاها و افزایش مقاوت آن ها در برابر نفوذ آب و رطوب و &#; مورد است.فاده قرار میگیرد. همچنین برای مشاهده تمامی محصولات

ما به‌عنوان تولید کننده مطرح فوم برای بسته‌بندی تمایل به جلب رضایت مشتریان و عرضه محصولات باکیفیت هستیم. به همین دلیل همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را در ساخت فوم بسته‌بندی است.فاده کرده‌ایم. چنانچه شما لیست محصولات موردنیاز فروشگاه خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. شما با حذف واسطه‌گر خیلی راحت می‌توانید سود خود از کار را افزایش دهید. با افزایش سود نیز درآمد ماهانه شما رشد خواهد کرد. همیشه در خرید عمده به معتبر بودن شرکت تولیدی دقت کنید.



( فروش ) های دیگر